štvrtok 12. októbra 2017

Nivea Hairmilk šampón a kondicionér pre jemné vlasy

Nivea Hairmilk nový rad vlasovej kozmetiky v sebe spája dve nespojiteľné veci.  „Poskytuje hĺbkovú regeneráciu bez toho, aby následne boli vlasy spľasnuté a zaťažené,“ vysvetľuje Marion Deter z vedeckého laboratória NIVEA. „Produkty z novej kolekcie Hairmilk sú viac než bežné regeneračné šampóny a kondicionéry. Je to vlasová starostlivosť ušitá na mieru typu vašich vlasov,“ hovorí Marion Deter. „Jemné vlasy vyžadujú úplne iný prístup než vlasy hrubé a nepoddajné. A to nielen od kaderníka, ale i pri pravidelnom umývaní.“ Dnes sa bližšie pozrieme na Nivea Hairmilk šampón a kondicionér pre jemné vlasy.

Zdá sa vám, že sú vaše vlasy bez objemu a bez života? Siahnite po zložení ušitom na mieru vašim jemným vlasom. V šampóne sa ukrývajú mliečne proteíny, ktoré pomáhajú jemné vlasy regenerovať a posilňovať. Táto starostlivosť rešpektuje prirodzenú silu každého vlasu, a preto regeneruje bez zaťaženia. 

* Regeneruje jemné vlasy a ošetruje ich.
* Mliečne proteíny vlasy vyživia a zjemnia.
* Vďaka Euceritu® šampón zároveň vyživuje.
* Zanecháva vo vlasoch ľahkú vôňu.
* Dermatologicky testované a schválené.

Kondicionér ušitý na mieru jemným vlasom! Doprajte si ihneď 7 výhod naraz. A ktoré to sú? 1. Ošetruje do hĺbky. 2. Uľahčuje rozčesávanie. 3. Chráni pred teplom. 4. Posilňuje. 5. Hydratuje. 6. Dodáva objem. 7. Dodá lesk. Je to stále málo? Verte, že tento zázrak taktiež regeneruje a vyživuje vlasy okamžite a bez zaťažovania.

* Vytvorený špeciálne pre jemné vlasy.
* Po použití nemusíte oplachovať.
* Hydratuje, regeneruje a posilňuje.
* Uľahčuje rozčesávanie, dodáva objem a lesk.
* Vytvorený špeciálne pre jemné vlasy.
Balenie Hairmilk je stará dobrá klasika, tmavomodrý obal s bielym popisom. Rad pre jemné vlasy je doplnený o jemnú ružovú, ktorá akoby naznačovala, že je určená pre vlásky, ktoré si vyžadujú jemnejší prístup. Produkty sú príjemne parfumované, klasická Nivea vôňa obohatená o sviežu esenciu, ktorá poteší vaše zmysly.

Vlasové produkty Nivea Hairmilk som si veľmi obľúbila. Sú skvelé. Moje vlasy sú jemné, veľmi jemné. Kaderníčka ich charakterizovala, že sú ako vlasy bábätka :) Vždy som mala problém udržať si akýkoľvek účes na dlhšie ako dve - tri hodinky. Stylingové prípravky nie sú moji kamaráti, zbytočne zaťažujú moje vlasy a ich objem sa tým pádom ťahá viac k zemi, pričom vlasy pôsobia viac spľasnuto a bez objemu. 
Moje jemné vlasy som sa rozhodla zafarbiť a dodať im tak opticky viac objemu, aj nejaký ten špeciálne zostrihaný účes dokáže spraviť s vašou hrivou divy. Ale to nie je starostlivosť o jemné vlásky ako taká. Navonok síce vlas môže pôsobiť zdravo a silne, avšak výživu mu treba dodať predovšetkým zvnútra. Testovanie Nivea Hairmilk ma veľmi milo prekvapilo. Produkty sa mi dostali do rúk práve po dovolenke, kedy boli moje vlasy tvrdé ako špagát, suché od slanej vody, nepríjemné na dotyk. Bola som očarená. Šampón krásne pení a dokáže vlasy perfektne zaobaliť a pôsobiť tak do hĺbky. Už po pár použitiach boli moje vlasy ako vymenené, krásne hydratované, zamatovo jemné.
Bezoplachový kondicionér - to je to pravé orechové pre mňa. Vždy som sa vyhýbala klasickým kondicionérom, nakoľko som mala pocit zaťažených vlasov, ktoré vďaka kondicionéru dokázali byť mastné už na druhý deň. Avšak bezoplachový kondicionér Nivea Hairmilk - to je iná báseň. Jemne si ho nastriekam do dĺžok, vlasy postrapatím, nechám minútku pôsobiť a následne si už robím s vlasmi, čo chcem. Rozčesávanie mi ide jedna radosť, vlasy navyše krásne voňajú, sú viac uhladené a krásne lesklé.

1 komentár: