utorok 25. apríla 2017

Deň matiek sa nezadržateľne blíži

Druhá májová nedeľa bola pre mňa vždy výnimočným dňom. Nielenže je tento deň venovaný matkám, ale obe moje staré mamy sa v okolí tohto termínu stávali o rok skúsenejšou, múdrejšou a krajšou. Už ako dieťa som veľmi intenzívne vnímala Deň Matiek, kedy si človek tak viac uvedomoval za čo všetko je vďačný svojim rodičom, ale predovšetkým svojej mame. 

Každú nedeľu sme chodievali na návštevu ku starkej, k maminej mame. Na Deň Matiek sme už ráno v kvetinárstve kúpili dve krásne kytice - jednu pre jednu starkú a druhú pre druhú. Neboli to kytice k narodeninám, ale ku Dňu Matiek. Moja mamina vždy prízvukovala, že dnes je Deň Matiek a tak som to aj brala, kvetinky ku Dňu Matiek, dezert, či káva k narodeninám :)
Až časom si človek dokáže uvedomiť, čo všetko pre nás matky robili a stále robia. Pamätám si, že môj brat nikdy nebol na takéto "akcie." Keď  sa však stal otcom a osamostatnil sa, zrazu aj na Deň Matiek prišiel na návštevu s krásnou kytičkou pre mamču. Človek si až časom uvedomí, že to čo považoval za samozrejmosť, je snáď to najťažšie povolanie v živote ženy, vychovať zo svojich detí životaschopné bytosti. Osobnosti, ktoré sa hrdo dokážu postaviť na vlastné nohy a prevziať zodpovednosť za svoje činy. 
Spomeňte si na svoju mamku, maminu, mamu na Deň Matiek či už kytičkou kvetov, spomienkovým predmetom, či kozmetikou. Určite bude veľmi vďačná a šťastná. Poďakujte jej za to, ako vás vychovala, ako sa o vás starala a dodnes stará, ako vám na nej záleží a ako veľa pre vás znamená. 

Ak si neviete rady, čo by bolo dobrým darčekom ku Dňu Matiek, skúste nájsť inšpiraciu na stránkach notino.sk, kde si pre nás pripravili skvelý výber produktov, určených či už na starostlivosť o pleť a telo, ale aj líčiace produkty a nádherné parfumy.
Samy najlepšie poznáte svoju maminu, takže viete, čím jej ulahodíte. Moja maminka je skôr skromnejšia, nelíči sa vôbec, takže som sa pri svojom výbere zamerala skôr na pleť a telo. Viem, že je vždy poteší kozmetický balíček s viacerými produktmi, má rada také tie rôzne sady. Preto aj môj výber na tipy ku Dňu Matiek padol na sety. 

Ryor kozmetická sada je kvalitná prírodná kozmetika bez chemických prísad. Moja mamina verí na silu prírody a výťažky z rôznych byliniek. Táto sada starostlivosti o pleť by ju určite nenechala chladnou.

Keďže moja mamina je  z inej generácie, stále na niečom pracuje. Neoddýchne si, príde domov z práce a uteká do záhradky, venuje sa zvieratkám na dvore. Skrátka je ten typ človeka, ktorý musí stále niečo robiť. Preto je pre mňa snáď najlepším darom pre ňu sada Artdeco Asian Spa New Energy, ktorá poteší zmysly a uvoľní napätie. Trošku relaxu nikdy nikomu nezaškodilo a taký esenciálny kúpeľ zregeneruje nielen vaše telo, ale aj zmysly.

Síce nie som ešte matkou, ale mňa by najviac potešil voňavý darček, a preto ako tretí produkt k mojim tipom na darček ku Dňu Matiek pripájam darčekovú kazetu Hugo Boss The Scent. Hugo Boss vône mám veľmi rada, ako dámske verzie, tak aj tie pre pánov. Parfumovaná voda podporená telovým mliekom je skvelou kombináciou, kedy sa vône na vašom tele nebudú biť navzájom. 

Dúfam, že vás moje tipy inšpirovali, ale hlavne budem rada, ak si na svoju mamičku spomeniete a dáte jej najavo, že zastáva vo vašom živote výnimočné miesto.

1 komentár:

  1. Mňa by tiež potešil voňavý darček a kvet, takže mojej mamke vyberiem niečo voňavé a samozrejme pripojím aj dáky kvietok. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť