streda 4. januára 2017

Mavala: Crystal Nail Polish Remover

Krásne upravené nalakované nechtíky, to je moje. Vždy sa nesmierne teším každej jednej manikúre, ktorú si vykúzlim na svojich nechtoch. Čo však, keď už krásny vzhľad nechtov pominie a efekt sa vytratí? Namiesto okúzľujúcich nechtov máme skôr zlúpaný lak, za ktorý sa hanbíme. Nájsť vhodný odlakovač je tiež veda. Nie každý odlakovač je pre naše nechty tá správna voľba. Ja osobne volím odlakovače bez acetónu. To jednoducho neznesiem. Taktiež aj balenie odlakovaču mám svoje obľúbené. Uprednostňujem odlakovač s pumpičkou, ak mi dôjde a nemám taký po ruke, tak si ho jednoducho prelejem. Dnešný recenzovaný odlakovač nie je síce s pumpičkou, ale je bez acetónu. Dnes sa bližšie pozrieme na odlakovač z dielne Mavala.
MAVALA - CRYSTAL NAIL POLISH REMOVER

Nový, jedinečný odlakovač vhodný na krehké a citlivé nechty.
-Bio rozložiteľné zloženie.
-Bez zápachu.
-Bez farbív.
-Bez acetónu.
Balenie odlakovaču Mavala je veľmi jednoduché, avšak nápadité. Červená farba sa mi spája s lakom na nechty. Odlakovač je umiestnený v priehľadnej nádobke s červenými popismi. Červenú farbu nájdeme aj na hrdle fľaše, kde je umiestnená prietoková zátka. Širšia veľkosť fľašky je skvelá a sadne skvelo do ruky. Veľmi sa mi páči aj nálepka na vrchnáčiku so zeleným lístkom - výrobca nám tak dáva na známosť, že je produkt ekologický a v prírode sám rozložiteľný. 
Na odlakovači nie je na prvý pohľad veľmi čo hodnotiť, ale nie je tomu celkom tak. Samotné balenie produktu je dôležité, ide o to, či viete raz-dva dostať odlakovač na vatový tampónik, či vám nevytečie príliš veľa produktu. V tomto prípade sa mi odlakovač dávkoval veľmi dobre. Takisto prietoková zátka je skvelá a má dostatočnú dieru, nevyjde ani veľa, ale ani málo produktu, čo bude dôležité pri dopotrebovávaní produktu. Trošku mi chýba pumpička, ktorá je pre mňa už tak typická, ale to je len o zvyku.
Na čom si fakt dám záležať je to, aby bol odlakovač bez acetónu. Z detstva si pamätám, ako som neznášala ten smrad a pocit strašne suchých prstov. Samozrejme 15-10 rokov dozadu bol iný kozmetický priemysel, ale averziu mám dodnes. Na odlakovači som si všimla, že v jeho zložení sa nájde aj olejová báza, ktorá krásne necht obalí a zabraňuje nepríjemnému suchému pocitu. Odlakovač si skvelo poradí aj so sýto pigmentovanými lakmi na nechty. Nie je parfumovaný, ale nenesie v sebe ani typický zápach tohto produktu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára