nedeľa 4. decembra 2016

Paese: ryžový púder

Som od prírody tvor veľmi zvedavý, a preto ma dnešný recenzovaný produkt zaujal. Doslova vo mne vysvietil množstvo blikajúcich kontroliek a moja zvedavosť pracovala na plné obrátky. V minulosti som mala možnosť vyskúšať a používať množstvo púdrov. Vždy som viac inklinovala k transparentným púdrom a konzistentne som sa viac zameriavala na sypké púdre. Aj práve preto ma ryžový púder značky Paese veľmi zaujal. Púder je sypký, čo ma potešilo, ale jeho odtieň je biely, to som ešte nezažila, bála som sa, že dopadnem ako kultová Geisha s bielou tváričkou, ale púder sa podobne ako transparentné púdriky krásne prispôsobil odtieňu pleti a zanechal ju... Neprezradím vám predsa všetko hneď v úvode, čítajte ďalej :)
PAESE - RYŽOVÝ PÚDER

Zmatňujúci púder pre normálnu, mastnú a zmiešanú pleť. Absorbuje prebytočný maz a vlhkosť, pokožke dodáva matný efekt. Dokonale vyrovnáva a vyhladzuje pokožku. Môže byť použitý ako podklad alebo ako záver make-upu, predlžuje jeho životnosť. Zanecháva pokožku hladkú a dáva jej saténový vzhľad. Neupcháva póry. Neobsahuje TALK, PARABÉNY ani ALERGÉNY. Biela farba púdru po aplikovaní zmizne a ryžový púder ostáva na pokožke priehľadný.
Ryžový púder má krásny obal. Už len pohľad na krabičku ma milo potešil. Matná čierna krabička, ktorej dve bočné hrany mi pripomínajú rozsypanú ryžu. Vo vnútri krabičky sa nachádza okrúhla nádobka s priehľadnou spodnou a lesklou čiernou vrchnou časťou. Na vrchnáčiku sa krásne vyníma logo a názov značky Paese Artist. Po otvorení na mňa vykukla penová labutienka s čiernym úchopom. Sypký púder bielej farby sa nachádza v priehľadnom kelímku v spodnej časti a od sveta ho delí skvelá prepážka, ktorá sa dá krásne pootočiť, aby sa púder nedostal von, respektíve, aby sme púder mohli ihneď použiť pri líčení.
Ryžový púder ma v prvom rade prekvapil svojou sviežou vôňou, nečakala som takúto príjemnú vôňu pri tomto type produktu. Konzistentne mi púdrik veľmi vyhovuje, mám rada sypké púdre. Bola som veľmi zvedavá, ako sa dokáže biely odtieň púdru prispôsobiť prirodzenému tónu pleti. Predsa len iné transparentné púdre sú skôr v telovom odtieni, ale biely púder, tak to som ešte na svoju tváričku nepoužívala. Ale púder sa skvelo prispôsobil a vôbec mi pleť nezosvetlil ani nič podobné. Púder krásne dokáže zmatniť pleť a zbaviť ju prebytočného lesku. Pleť pôsobí po aplikácii púdru krásne zamatovo. Labutienka, ktorá je súčasťou balenia je celkom fajn, mala som už aj lepšie, ale púder sa ňou nanáša príjemne, len sa mi zdá na omak trošku tvrdšia. 

3 komentáre:

  1. ešte som nepočula o ryžovom púdri :) ale transparentné púdre mám rada, tak možno vyskúšam :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá parádne! Jeden ryžový som myslím už dávnejšie mala ale nejak sa naň nepamätám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nevypadá vůbec zle, možná ho někdy zkusím :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť