streda 21. septembra 2016

Gosh: Lip Oil - 001 Clear

Dnešná recenzia bude zameraná na naše pery a je mi cťou, že vám môžem predstaviť dosiaľ pre mňa nevídaný produkt, a to olej na pery. Produkt, ktorý dodá vašim perám šťavnatý lesk, ale bez zbytočného lepkavého pocitu. Navyše sa o naše pery stará a chráni ich vďaka bohatému výživnému zloženiu. Olejček na pery je dostupný v štyroch odtieňoch a medzi nimi je aj ten najideálnejší - priehľadný 001 Clear. 
Gosh - Lip Oil

Nový LIP OIL je bohatý na severské superplody – rakytník. Pokrývajúce nádherné úbočia dánskeho západného pobrežia, kríky rakytníka rodia jedny z najzdravších plodov na svete. Drobné žlté plody sa stali vysoko oceňovanými pre ich pôsobivé výživové hodnoty.
Vlastnosti:

Lesklý vzhľad pier.
Ošetrenie a hydratácia pier.
Jemný dotyk farby.
Olej z rakytníka na ochranu a výživu pier.
Oleje z moringy, argánu a makadámiových orechov pre hydratáciu pier.
VITASKIN®E – regeneruje, ošetruje a uzdravuje.
Balenie Gosh Lip Oil je pre túto značku typické. Matná čierna v podobe vrchnáčiku je doplnená o priehľadnú tubu, ktorá dáva krásne vyniknúť odtieňu. Na priehľadnej časti tuby nájdeme názov produktu a na vrchnáčiku číslo odtieňu. Čierny prstenec, ktorý zdobí vygravírovaný názov značky skvelo predeľuje tubu od vrchnáku. Dostupné sú celkovo štyri odtiene: 001 Clear, 002 Sea Buckthorn 002, 003 Rose a 004 Raspberry.
Lip Oil svojím balením aj vzhľadom veľmi pripomína lesk na pery, dokonca aj aplikátor je rovnaký. Lenže produkt nie je lesk, ale olej. Lip Oil dodá perám okrem lesku aj hydratáciu. V prípade ďalších odtieňov aj jemné sfarbenie. No ja osobne som veľmi spokojná s priehľadným olejčekom na pery. Krásne mi ich zvýrazní, dodá lesk a potrebnú šťavu, aby pery pôsobili svojím krajším ja :)
Olej pery krásne zjemní a zhydratuje, nie sú suché a perfektne sa kĺžu, a čo je skvelé - nelepia sa. Niekedy aj zabudnem, že ho vôbec mám na perách. Oceňujem olejovú konzistenciu ako aj absenciu perlete, ktorá by sa zbytočne časom akoby vpila do pier a pretrvávala aj po zlízaní oleja z pier. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára