štvrtok 7. júla 2016

Revlon: Lak na nechty - 901 Fuchsia Fever

Opäť sa mi raz dostal do rúk na testovanie lak na nechty. Super, povedala som si. V mojom vnútri sa to ,,malé dieťa" potešilo, pretože laky na nechty sú mojou srdcovkou. Okrem toho, že som mohla otestovať lak na nechty, to bola moja prvotná skúsenosť so samotnou značkou REVLON.
Od tejto známej značky som doposiaľ nevyskúšala žiaden produkt, a tak som sa tešila o to viac a bola som zvedavá, aké budú moje prvé dojmy. Musím podotknúť, že som bola veľmi príjemne prekvapená a až nadmieru spokojná a vôbec sa nečudujem, že práve Revlon priniesol na trh revolučnú novinku v podobe laku na nechty. V 30-tych rokoch sa totiž nosili výhradne červené nechty, i keď si dokážem predstaviť, že na tú dobu išlo o krásny doplnok.
REVLON lak na nechty - 901 Fuchsia Fever

Farebný lak na nechty využíva technológiu zachovania farby. Zloženie absorbuje UV svetlo. Vytvára na povrchu nechtov odolnú vrstvu. Trvácna farba bez zmeny po celú dobu vašej manikúry či pedikúry. Predchádza odlupovaniu a opadávaniu.

POUŽITIE & TIPY: Aplikujte dve vrstvy vášho laku a nechajte zaschnúť.
Pozrime sa bližšie na samotný produkt. Balením teda nejako nevyniká, povedala by som že ide o starú známu klasiku - priehľadná flaštička, čierny vrchnáčik a zlatá farba popisov. Na vrchnáčiku nájdeme aj číslo a názov odtieňa. Spodnú časť zdobí zlatý lem s názvom značky. Vzadu na flaštičke je zlatým písmom uvedené zloženie produktu. Fľaštička má vskutku slušný objem - 14,7 ml. 
Po otvorení na mňa vykukol klasický štetček primeranej hustoty a šírky. Konzistentne je lak na nechty skvelý, nie je veľmi riedky, takže sa s ním dobre manipuluje. Nemám rada, keď sú laky na nechty redšie, rýchlejšie sa roztečú po nechte, a potom sa zlejú. Lak na nechty má teda ideálnu konzistenciu na to, aby ste si vytvorili peknú manikúru na svojich nechtoch. 
Veľmi príjemne ma prekvapila sýtosť laku Fuchsia Fever, nakoľko je to intenzívna farba. Lak pekne priľnul na necht a na jedno nabratie som v pohode nalakovala aj palec, pričom na palcoch väčšinou opatrne naberám ešte trochu farby na štetček, aby som prekryla celý necht.
Lak bol nanášaný len v jednej vrstve a dokázal veľmi rýchlo uschnúť. Nechty vo výslednom efekte pôsobili krásne - lesklý povrch, pevná štruktúra, ktorá sa nezlupovala ani neodierala, nechty boli akoby posilnené. Výdrž laku na nechtoch je cca 4 - 5 dni. Odlakovávanie sa nieslo v ľahkom štýle, farba išla dolu takmer ihneď, treba však rátať s trochou pigmentu, ktorý pri dočisťovacom kroku po odlakovaní raz - dva zmizne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára