nedeľa 28. augusta 2016

Revlon: kompaktný púder ColorStay

Produkty značky Revlon z radu ColorStay sú známe svojimi skvelými vlastnosťami. Môžeme sa spoľahnúť, že naša pleť zostane krásne nalíčená, zjednotená a matná. Dnes som si pre vás pripravila recenziu na kompaktný púder ColorStay, ktorý sa mi aj v tropických horúčavách veľmi osvedčil. Počas krásnych slnečných dní nám na líčenie postačí len zopár produktov a dobrý matujúci púder patrí jednoznačne k nim. Poďme sa teda spoločne pozrieť, čo všetko sa ukrýva v praktickom čiernom puzdierku.
Revlon - ColorStay kompaktný púder

* Technológia dlhotrvácneho pôsobenia ColorStay. 
* Ultra jemné, hodvábne zloženie.
* Vytvára bezchybný a svieži vzhľad pleti. 
* Jemné cielené zloženie zaručuje bezchybný a žiarivý povrch pleti bez zaťaženia. 
* Zmatňujúci, dlhotrvácny efekt bez opakovaného nanášania v priebehu 16 hodín.
* Ideálny pre ženy, ktoré hľadajú púder so zmatňujúcim, dlhotrvácnym efektom bez opakovaného nanášania. 

POUŽITIE & TIPY:  Používajte na fixáciu make-upu. Nanášajte pomocou priloženej pudrenky alebo veľkého štetca na púder. Aplikujte na celú tvár.
Balenie Revlon - ColorStay púdru v podobe otváracieho puzdierka v čiernom prevedení, ktoré je také typické pre púdre. Vrchná časť viečka je sčasti priehľadná a nesie v sebe názov produktu. Na zadnej strane sa nachádzajú informácie o produkte - odtieň a gramáž. Po otvorení puzdierka sa vám už naskytne priamy pohľad na odtieň púdru, ktorý nám tak povediac ,,vykúka" spod viečka. Pod kompaktným púdrom sa však ukrýva jedno prekvapenie. V spodnej časti puzdra sa nachádza praktická labutienka, na ktorej sa krásne tkvie názov značky, ale to nie je všetko. Púder má v sebe zabudované aj praktické zrkadielko, takže si kedykoľvek bez problémov môžete skontrolovať svoje líčenie, poprípade sa prepudrovať. :)
Odtieň Medium, ktorý som testovala mi sadol ako uliaty. Púdrik je kompaktný, tie mám najradšej, som zvyknutá sa s nimi líčiť. Vôňou púder ColorStay nijako zvlášť neoplýva, a ako som už spomínala, textúra v podobe kompaktného púdru je pre mňa skvelou voľbou. Hubku, ktorú produkt obsahuje som vyskúšala, ale na môj vkus na seba naberie veľa produktu, ktorý sa akoby natlačil do tej hubky a na pleť toho neprenesie toľko, ako by som chcela. Púder sa usadí na hubke a neprenesie sa 100 % na pleť.
Radšej volím pri líčení štetec na púder, s ktorým som stotožnená a viem si sama určiť presné množstvo produktu, ktoré potrebujem pre svoj krajší a matnejší vzhľad. Labutienka teda potešila, ale nevyužívam ju. Čo sa týka zrkadielka, tak to ma veľmi príjemne prekvapilo a som rada, že je súčasťou produktu. Púdrik na pleti vydrží niekoľko hodín, krásne pleť zmatní a zbaví ju prebytočného lesku. Počas letných dní mi postačí len aplikácia púdru bez make-upu či BB creamu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára