štvrtok 21. januára 2016

La Roche-Posay: Hydreane Riche

Moje priezvisko je síce Zimová, ale zimu z duše neznášam. Áno, je to krásne ročné obdobie a má svoje čaro najmä vtedy, ak sú Vianoce biele, ale inak zimu príliš nemusím. Postačilo by mi len na tých pár dní to krásne čaro, ktoré zima prináša a ktoré by som si vychutnala spoza okien domova. :)
Zima znamená neskutočné utrpenie pre moju pokožku, ale aj pre moje suché a popraskané pery, ruky, pokožku nôh a dokonca aj rúk v oblasti predlaktia, ktorá ma minule nepríjemne prekvapila. V zime sa snažím svojej pokožke dodať predovšetkým stratenú hydratáciu a dbám na precitlivenú pokožku, ktorá trpí pri neskutočných teplotných rozdieloch vo vykúrených izbách a naopak mrazivom chlade. Dnes vám prinesiem recenziu na skvelý hydratačný krémik, ktorý je vhodný pre citlivú pokožku. Je ním La Roche-Posay - Hydreane Riche.
La Roche-Posay Hydreane Riche

Hydratačný krém pre citlivú, suchú a veľmi suchú pleť s výživnou textúrou, ktorá obsahuje termálnu vodu z La Roche-Posay. Každý deň zásobuje citlivú pleť aktívnymi komplexmi z termálnej vody a zanecháva tak pleť hydratovanú, upokojenú, zvláčnenú, hebkú a pružnú. Dermatologicky testované. Bez parabénov.
Krémik sa nachádza v plastovej vytláčacej tubičke o objeme 40 ml. Som naučená na krémiky s pumpičkou alebo klasické kelímkové, ale je to príjemná zmena oproti zaužívaným zvykom. :) Obal sa mi páči a je ladený do bielo-modro-čiernej farby. Veľmi sa mi na ňom páčia akoby kvapky vody, ktoré zdobia vrchnú časť produktu. Ako som už spomínala, krémik je vytláčací, konzistetne je vcelku dosť hutný, zanecháva na pokožke ochranný film a okrem toho má príjemnú sviežu vôňu.
Tým, že je krémik hutnejšej konzistencie, poskytne pokožke väčšiu dávku hydratácie -aspoň ja osobne mám z hydratačného krému taký pocit. Rozotiera sa vcelku ľahko, rýchlo sa vsaje do pokožky, ale zároveň akoby na nej zanechal ochranný mastný film. Netreba tomu rozumieť tak, žeby som mala pokožku po nanesení krému mastnú, len skrátka, na moju radosť, nie je suchá. A keď vravím suchá, tak doslovne suchá. Keby som na začiatku zimy mala charakterizovať moju pleť jedným, jediným slovom, to slovo by bolo ,,šupináč". :-)
To je však už dávnou minulosťou. Nedokážete si ani len predstaviť, aké je to nemať na pleti šupinky, aké je to skvelé nebáť sa dať si na pleť make-up, ktorý by ich ešte zvýraznil. Hydreane Riche dodal mojej pleti stratenú rovnováhu, ale aj sebavedomie. Cítim sa viac sama sebou vo svojej koži, viac spokojná so svojim vzhľadom. Za to vďačím práve spomínanému krému. Krémik naozaj dodá pleti dostatočný prísun hydratácie. Hneď po nanesení mám pocit okamžitého upokojenia pleti. Krém je veľmi vhodný aj pre citlivú pleť, akou je práve aj tá moja. Krémik jednoznačne odporúčam, je vysoko kvalitný a ide snáď o najlepší krém, aký som kedy mala.

1 komentár:

  1. Minulý týden jsem si ho objednala, teď používám Bioderma Hydra Riche, tak jsem zvědavá, jak mi sedne tento.

    OdpovedaťOdstrániť