utorok 3. júna 2014

Astor: Lipcolor Butter 010 Pink Lady

Ahojte!
Dnešný post bude takou menšou oslavnou ódou, keďže som si produkt, o ktorom vám dnes budem písať a ktorý vám dnes bližšie predstavím doslova zamilovala :) Som v tom nevinne, na vine je Astor! Nemali mi posielať v balíčku na testovanie ružový zázrak v podobe masielka na pery :) 
Astor Soft Sensation Lipcolor Butter
Soft Sensation Lipcolor Butter - masielka na pery od Astoru nie sú síce žiadnou novinkou, ale je mi cťou vám ich tak trošku u mňa na blogu predstaviť :) Dalo by sa povedať, že masielko na pery  v sebe skrýva balzam, rúž a dodá vašim perám lesk. Je naozaj veľmi praktický, priznám sa ja som už asi vyrástla z leskov na pery a čoraz častejšie siaham po rúžoch. No masielko je asi pre mňa to pravé orechové. Prečo? Moje pery sú dosť často suché, asi je to tým, že pracujem v klimatizovanom prostredí? Neviem. Fakt netuším, často som siahala jedine po balzame, pretože sa mi farba z rúžu usádzala akoby v ryhách a v suchších častiach pier / stred spodnej pery je u mňa kritický/. No masielko skvele hydratuje, je vláčne, stará sa o moje pery ako by som si naniesla obyčajný balzam. Neskutočné. Krásne pery akoby získam jediným ťahom Lipcolor Butteru. Na perách pôsobí veľmi prirodzene a príjemne, akoby som naozaj mala len obyčajný balzam, pery sa mi nelepia ako po lesku, navyše je aspoň teda môj odtieň veľmi jemný a nevidno žiadne nepresnosti ako pri niektorých rúžoch. Masielko je vláčne raz - dva sa aplikuje pery akoby len nabalzamujete, pigment, ktorý je dostatočne sýty sa sám rovnomerne roznesie po celej dĺžke pier a nevychádza z jej kontúr. Výdrž je vcelku obstojná, minimálne tri hodinky, no ja si ho pre intenzitu a opotrebovanosť nanášam častejšie :)
Vľavo odtieň 010 Pink Lady, vpravo 013 Magic Magenta.
Čo sa týka balenia týchto masiel na pery je to taká akoby ceruza, obal masielka korešponduje s odtieňom, ktorý ceruzka vo vnútri skrýva. K peknému estetickému dojmu prispieva aj aplikácia zlatého písma na obale masielka. Tvar masla na pery je vopred vytvarovaný, je veľmi praktický, príjemne sa s ním manipuluje, no obávam sa že časom určite zmení tvar, aspoň to moje masielko sa už trošku mení. Trošku mám aj obavy z letného obdobia, ktoré práve nastupuje, neviem ako si masielko poradí z horúčavami, niektoré balzamy sa mi zvykli v lete doslova roztápať, neviem či to konzistenčne ustojí. Budem rada, ak teda máte skúsenosti s používaním Lipcolor Butteru v letnom období, za každý poznatok :) 
Trošku, ale len trošičku mi vadí, že sa odtláča na pohár, ale tak ja si po sebe umyjem, masielko nemám doma bežne na sebe a keď som niekde v podniku, nech sa devy snažia, tiež som si užila svoje s drhnutím pohárov a odtlačkov pier na nich :)
Na perách mám masielko 010 Pink Lady.
Máte vo svojej kozmetickej taštičke masielko na pery? Ste s ním spokojné? Rady po ňom siahnete?Súhlasíte s mojimi dojmami alebo máte inú skúsenosť? 

7 komentárov:

  1. Mi vyhovuje, je super mám ho ráda ! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeden Lip Butter od Astoru už mám a je děsně fajn. Uvažuju o dalším a ten světle růžový se mi líbí asi zatím nejvíc :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám máslo od Astoru, mám je moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na rtech vypadá opravdu krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá pekne ale ja som za výrazné farby

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sweeeet!!!
    do you follow each other?
    let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kráásné barvičky:) růžovou miluju, snažím se vždy i o růžové doplňky, nejvíce vybírám růžové stříbrné náušnice :)

    OdpovedaťOdstrániť