štvrtok 15. mája 2014

Rimmel: Sweetie Crush

Ahojteee!
Vonku je otrasné  počasie, ja tu sedím zababušená pod dekou, pijem teplý pepermintový čajík zastreté mám od tretej, kedy som prišla domov, stačia mi zvukové efekty, nepotrebujem aj vizualizáciu :) Má to však jednu výhodu, keďže sa v tomto nepeknom počasí nedá nič poriadne robiť, aspoň mám čas venovať sa vám a môjmu blogu. Dnes som sa rozhodla predstaviť vám laky z limitovanej edície Sweetie Crush od Rimmelu. Možnože ste laky zhliadli na niektorých blogoch, v predaji majú byť od mája až júna, no v Maďarsku ich už zoženiete :) Laký sú v krásnych pastelových tónoch, sú textúrované - tzv. pieskový efekt. Niekomu to nemusí byť pochuti, ja mám tieto laky rada a sú to azda jediné laky, kedy nesiaham po niečom ďalšom, ako sú rôzne nálepky, pečiatky a podobne. Skrátka mi stačí len lak na krásnu manikúru. Doma mám jeden z dostupných piatich odtieňov a dnes vám ponúknem môj názor na túto limitku ako aj celkom slušnú fotodokumentáciu / vybrala som polovicu fotiek - pri fotení sa mi neskutočne darilo, málokedy som tak spokojná :)/.
009 Candyfloss Cutie
Cukor a sladkosti a ďalšie doroty...žiadne kalórie na dohľad. Takto zhrešiť môžu len Rimmelky! Tvoje nechty budú vyzerať sladko, priam k nakusnutiu.
Pokiaľ sa ti podarí odtrhnúť oči od svojich nechtov, tak sme si istí, že sa zamiluješ do balenia so sladko ružovým logom Sweetie Crush na flaštičke a do roztomilého uzáveru, ktorý pripomína roletku nad cukrárňou. 
Nové pastelové laky Sweetie Crush - limitovaná edícia so špeciálnym efektom od Rimmel London. Žiadne kalórie. Mega efekt. Get the London Look.
Dostupné odtiene:
008 Sherbet Sweetheart - žltý
009 Candyfloss Cutie - ružový
010 Fizzy Applelcious - zelený
011 Violet Swizzle - fialový
012 Bleuberry Whizz - modrý

Objem: 8 ml.
Doporučená cena: 69 Kč/ 2,79 €.
Na fotkách môžete vidieť textúrovaný lak Sweetie Crush v ružovom prevedení. Lak je veľmi krásny, nežný, jemný, ženský, dokonalý. Veľmi som sa namotala na tento odtieň. Doslova hotová cukrová vata na nechtoch! Lak krásne ukáže v dvoch vrstvách. Milo ma prekvapila rýchlosť schnutia laku na nechty, zasychať začal snáď hneď pri dotyku s nechtom a ihneď sa začala na povrchu nechtu vytvárať taká piesková hrboľatá štruktúra, ktorá je typická pre textúrované laky na nechty. Páči sa mi myšlienka spojiť tieto laky z limitovanej edície do sladkého štýlu, možnože to pôsobi na niekoho až moc sladko a detsky, ale mne sa tento nápad proste páči. Podobné laky Rimmel vo svojom sortimente už má, sú to staré známe Space Dust, ktoré sa mi tiež veľmi páčia a som s nimi spokojná, no tie sú odtieňovo skôr do takého vesmírna ladené, takže to považujem za niečo staronové priniesť na trh osvieženie v podobe takejto limitovanej edície. Laky sú všetky veľmi jemné, pastelové, farebné ako stvorené na toto a ďalšie nadchádzajúce ročné obdobie. Lak mi vydržal na nechtoch zhruba tri dni, vydrzal by aj viac, no už ten efekt bol taký zošúchanejší, nazvime to vyšmirgľovanejší :) A už sa mi to teda nezdalo pekné a estetické. Čo sa týka odlakovávania, tak to je trošku dlhšia záležitosť, ale zase ide to oveľa rýchlejšie dolu ako trbličové laky. Takže niečo medzi odlakovávaním trblietavých a klasických lakov na nechty. 
Teraz už nechám prehovoriť fotky, ešte dodám, že nechty boli fotené za krásneho slnečného jarného dňa vonku na záhrade, vrchné fotky laku na nechty dnes za mizerného zatiahnutého ufučaného počasia na okennej parapete :)
P.S.: Budem rada za váš názor k limitovanej edícii lakov na nechty :)

4 komentáre:

  1. ten efekt je super, líbí se mi i barva, kdybych nechodila na gelový lak, tak ho určitě zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No teda, vypadá vážně dobře! :O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odstín je fakt krásný! Nejdřív jsem tuto kolekci viděla na anglické stránce Rimmel a říkala jsem si, že to k nám asi nedojde. A ono jo! Takže se rozhodně stavím alespoň pro jeden cukrový odstín :) A moc krásné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť