pondelok 19. mája 2014

Balea: jemný olejový balzam do sprchy

Ahojte!
Konečne to vonku vyzerá viac jarne ako počas posledných dní. Konečne sa teším z jarných lúčov, konečne mám chuť vyjsť von z domu a nefrflem, keď sa musím niekde vyšuchtať :) Mám viac chuť čosi riešiť, pomaličky, doprajem si čas a nenahaňám sa ako keď je vonku zlé počasie, kedy väčšinu dňa najradšej trávim pod dekou. Tieto zmeny v počasí sa prejavujú aj v mojich rituáloch, napríklad pri sprchovaní. Keď je špatné počasie rýchlosprcha to istí a opäť sa zakuklím do niečoho teplého, spravím si teplý čajík a získavam spätne pocity tepla do svojho trošku roztraseného tela. Vtedy vôbec nepomýšlam na niečo také ako je použitie ešte nejakého produktu nazvyš do sprchy, pretože drkocem zubami, aj keď na mňa dopadajú teplé kvapky vody. 
Na mojom blogu ste sa mohli už stretnúť s typovo podobne zameranými produktmi, ktorými boli telové mlieka do sprchy značiek Nivea a Genera. Dnes sa teda spoločne pozrieme na jemný olejový balzam do sprchy značky Balea, ktorý mi prišiel na zrecenzovanie vrámci spolupráce s DM Drogeriemarkt. 
Použitie tohto balzamu je v podstate rovnaké ako použitie iných produktov podobne zameraných. Klasicky sa osprchujete so sprchovým gélom, dôkladne zmyjete penu, a potom nanesiete na mokré telo balzam, ktorým si akoby nakrémujete telo a podobne ako zvyšky sprchového gélu aj zvyšky balzamu osprchujete. Po osušení sa môžete obliecť, nemusíte sa báť, že by ste si oblečenie nejakým spôsobom znečistili. 
Čo vás možnože zaujme je to, že tento jemný olejový balzam do sprchy neobsahuje žiadne farbivá ani silikóny a je vhodný aj pre veľmi suchú pokožku! 
Objem: 400 ml
Cena: 3,19 €
Kto ma pozná vie, že tieto produkty ja môžem, ale len ako som už vyššie spomínala v období, kedy sa človek teší z toho, že sa namočí a kedy mu pobyt v sprche dodá nielen pocit sviežosti, ale aj ochladenia. Takže tieto produkty pre mňa áno, ale len v takých teplejších dňoch, v jarnom, letnom období a ešte počas babieho leta na jeseň môže byť :) Kto ma pozná vie aj to, že nie som extra veľkým vyznávačom telových mliek, takže je to pre mňa trestom božím sa natierať po sprche, no počas sprchy sama neviem prečo, sa mi to páči. Možnože je to tým, že nemusím čakať kým sa produkt vsiakne, že sa lepšie rozotiera, pretože na mokrej pokožke to samozrejme lepšie kĺže. Celý proces sprchovania sa a následnej starostlivosť vlastne odbavímv sprche a nemusím sa ešte potom, keď mám  pokožku osušenú niečím zabávať. 
Produkt ako taký si ma získal, veľmi ľahko sa aplikuje na pokožku, krásne sa po nej kĺže teraz neviem, či je to tým že je mokrá alebo tým, že je produkt na olejovej báze. I keď konzistenčne je to teda taký redší krémik. Neskutočne sa mi páči vôňa, ktorá sa v sprche akoby intenzívnejšie uvoľňovala, ja tam cítim kokos, neviem čím to je. No sprchovala som sa so sprcháčom s vôňou bielych ruží, takže ten kokos musel byť jedine z tohto balzamu do sprchy :) Vôňu kokosov veľmi môžem hlavne v letnom období, raz som mala takú voňavečku z Avonu. 
Produkt sa mi vcelku dosť osvedčil nemám nič, čo by som mu mohla vytknúť možnože by vôňa po sprche mohla byť trošku intenzívnejšia a trvácnejšia, ale to je taký detail. Moja pokožka je vcelku dosť suchá, nakoľko si asi za to aj sama môžem svojim zanedbávaním, keďže ozaj málokedy používam telové mlieka. Vplyv na pokožku bol viditeľný. Po sprche bola hydratovaná, krásne jemná, hebunká s nežnou vôňou. Tento pocit nebol veľmi drlhotrvajúci, ale ako okamžitá starostlivosť vrámci sprchy sa mi veľmi osvedčil, nikto predsa nemá rád vysušenú pokožku :) 
***
Aké sú vaše skúsenosti s telovými mliekami do sprchy, respektíve napríklad aj  s jemným olejovým balzamom do sprchy? Používate tieto typy produktov alebo zostávate verné klasickým telovým mliekam? 

2 komentáre:

  1. Chci tohle právě vyzkoušet, zkoušela jsem Niveu a ta je boží! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taky se na vyzkoušení tohoto balzámu chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť