utorok 13. mája 2014

Astor: Pro Manicure & Fashion Studio lak na nechty

Ahojte!
Momentálne u mňa na blogu prebieha Giveaway o Astor balíček a presne takýto balíček som obdržala aj na zrecenzovanie :) Recenzie budú na blogu pribúdať postupne, dnes sa zameriame spoločne na podkladový lak Give Me All! a lak z kolekcie Neo Tribal, konkrétne Fashion Studio v odtieni 294 Jungle Forest.
Rad Pro Manicure obsahuje dva základné laky na nechty, ktoré by mala vlastniť každá jedna z nás. Na testovanie mi prišiel podkladový lak a v balíčku,  o ktorý súťažíte si jedna z vás nájde Already Dry - rýchloschnúci nadlak. 
Podkladový lak Give Me All! ponúka starostlivosť a ochranu pre hebkú a dokonalú manikúru. Štetček, ktorý ma v sebe podkladový lak zabudovaný je dostatočne veľký, takže hravo pokryje celú plochun nechtu  a umožní tak rovnomernú aplikáciu už v jednom jedinom ťahu. 
Čo všetko obsahuje podkladový lak Give Me All!? Už na flaštičke sa vyníma nápis 5 v 1. Takže sa poďme spolu pozrieť na päť benefitov v jednom jedinom laku :) Obsahuje:
- formulu s vitamínmi A,C a E,
- ochranu, spevnenie a posilnenie nechtov pred lámaním, štiepením, olamovaním, podporuje rýchlosť rastu nechtov,
- nechty sú na pohľad krásne zdravé,
- manikúra získa neuveriteľný výsoký lesk,
- vhodný ako podklad pod farebné laky, no môžte ho nosiť len tak pre spevnenie a ochranu. 

Podkladové laky používam skoro pri každej manikúre, snáď len pri nejakých mliečnych, nude, či jemných rose lakoch nie, inak áno. Prečo? Stačilo mi zažiť v mladosti otrasne sfarbené nechty po odlakovaní a už vtedy som si najskôr naniesla priesvitný lak pre istotu :) Vtedy som ešte nepoznala, alebo neexistovali podkladové laky. Neviem  v ich histórii sa nevyznám :) Toto je asi pre mňa to najdôležitejšie prečo volím podklad, predísť nechutnému zožltnutiu nechtov, plusové body navyše otom získavajú ďalšie atribúty, ktorými sú vyššie spomínané benefity. Širší štetček laku si ma získal, mám radšej tieto širšie štetčeky, ktorými raz-dva pokryjem celú plochu nechtu, navyše na jedno namočenie prejdem aj všetkých päť prstov , nechtov na ruke :) Naberie viacej laku, ale to sa dá krásne otrieť o hrdlo flašky laku. Podklad je rýchloschnúci, takže nemusíte dlho čakať, aby ste si mohli naniesť zvolenú farbičku. Ja pre istotu síce počkám pár minútiek, sila zvyku :) Mám totiž v hlave zaužívané, že s každou vrstvou tá ďalšia vrstva dlhšie schne. Podklad je vysoko lesklý, nechty spevní. Momentálne mám našťastie obdobie, kedy sa mi nelámu, no na pravom palci sa mi štiepi necht, takže tak trošku čakám kým mi to odrastie a snáď s používanim tohto podkladového laku zabudnem na túto nepríjemnosť.
O lakoch Fashion Studio som už na svojom blogu písala, takže sa nebudem zdržovať popisom ani níčim takým podobným, všetko dôležité si môžete prečítať TU :) Lak, ktorý mi prišiel na zrecenzovanie je v odtieni 294 Jungle Forest, čo je krásna petrolejovo-zelenkavá farbička. Mám veľmi rada farebné, netradičné, neokukané farby lakov na nechty, nerobí mi problém siahnuť o žiadnej pre mňa takto exkluzívnej variante. Fashion Studio je dostupný v 28 odtieňoch rôznych krásnych farebných lakov, je z čoho vyberať. Farba nekryje krásne v jednej vrstve, takže odporúčam naniesť vrstvy až dve. Lak je krásne pigmentovaný, z čoho pri odlakovávaní vyplýva jeden malý problém, ktorému sa však dá predísť s použitím bázy, napríklad dnes spomínanej Give Me All! Pri odlakovávaní totiž dochádza k rozpitiu pigmentu na necht ako aj jeho okolie. S použitím podkladového laku ľahko predídete nežiaducemu žltému sfarbeniu nechtov a okolitá kožička ide krásne zmyť - napríklad tekutým mydlom. Lak je inak krásne leský, žiarivý, nechty pôsobia krásnym dojmom. Lak je dlhotrvajúci, ja som ho mala cca 4-5 dní, vtedy už začať schádzať z nechtov a pri takej sýtej farbe to nepôsobilo esteticky. 
***
Máte skúsenosti s lakmi Fashion Studio? Stotožňujete sa smojimi postrehmi, poprípade by ste ma vedeli doplniť o niečo, na čo som si pri písaní článku nespomenula? Privítam všetky vaše postrehy :)

2 komentáre:

  1. Mne sa astor fashion studio páčia. Dobre kryju, rychlo schnu a to s tým odlakovanim som nejak nepostrehla. Mám ho tuším v dvoch odtieňoch takej ružovej a červenooranžovej...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja mam zlty, lak zeleny a tento petrolejovo-zeleny ...vsetky tri maju zltu v zaklade

      Odstrániť