piatok 18. apríla 2014

Travalo: plniteľný rozprašovač parfémov

Ahojte!
Dnešný post bude venovaný produktu, ktorý mám doma už takmer rok, no používam ho asi necelé štyri mesiace, prečo vysvetlím neskôr... Blíži sa Veľká Noc a svoj plniteľný rozprašovač využije aj môj ocino, ktorý má podobnú vecičku z roku pána v striebornom prevedení a už dobrý mesiac mi ospevuje, že na polievačky mu mám nachystať nejakú voňavku... Budiš a že mu ho aj naplním niečím príjemným, žiaden bolehlav sa tento rok snáď konať nebude :) 
Inak neviem ako vy, ale my teda na Veľkú Noc sa skôr prezliekame a sušíme po poriadnej oblievačke ako ujúkame pri šibačke. Ako je to u vás?
Plniteľné rozprašovače značky Travalo si vás môžu získať vďaka viacerým benefitom. Čím si získali mňa?
- sú vhodné ako darček, nepodarovala som ho síce nikomu, ale ja sama som bola obdarovaná, síce mi trvalo trošku dlhšie, kým som sa dokopala k tomu, aby som si ho naplnila, ale som rada, že sa tomu tak stalo :)
- vhodný ako pre ženy, tak aj pre mužov.
- balenie je malinké a veľmi praktické. Plniteľný flakón má 8 cm a váži 13 gramov, môj je v čiernej verzii a má objem 4 ml, ktoré  vydržia asi na 50 streknutí.
- nemusíte so sebou prevlákať celý flakón, ale malinke diskrétne balenie. I keď ja som si nikdy so sebou nebrala parfum, stačilo mi navoňať sa doma pred odchodom a počas dňa som nemala potrebu voňať sa ešte. Preto som s naplnením rozprašovači toľko otáľala. Ale nastal čas Vianoc, Silvestra som netrávila doma a vtedy som sa rozhodla naplniť si svoj flakónik svojou obľúbenou vôňou, aby som neprevlákala celý flakón so sebou, keď uz som aj tak mala dosť vecí nabalených. Takže ho používam síce skôr sporadicky, vo chvíľach kedy trávim noc mimo domu. 
- obsahuje priehľadnú časť, ktorá vám umožní vidieť, koľko parfumu flakónik obsahuje.
- navyše je eco-friendly / až 98 %  komponentov je úplne recyklovateľných/.
- môžete si ho zo sebou zobrať aj na palubu lietadla.
- svoj rozprašovač si môžete plniť opakovane a môžete si ho naplniť aj inou vôňou, no predtým je potrebné si ho akoby prečistiť a použiť tzv. neutralizér, ktorý ja nemám, takže neviem ako to celkom funguje, a preto by som bola rada, ak by ste mi svoju prípadnú skúsenosť popísali v komentároch pod článkom. Ako funguje plnenie rozprašovaču si môžete pozrieť v nasledujúcom videu.
Ako vidíte plnenie je veľmi jednoduché, postačí zo svojho obľúbeného parfumu sňať dolu striekaciu hlavicu, nasadiť na trysku nasadiť plniteľný flakón a za pomoci pohybov hore, dolu raz - dva naplníte svoj rozprašovač. Nemusíte sa báť, že by sa vám rozbil je vyrobený z hliníku respektíve plastu podľa toho, ktorú verziu vlastníte. Neobsahuje žiadne sklenené časti. Má patentovaný systém plnenia, nehrozí že by vám parfum vytiekol. 
***
Máte vlastnú skúsenosť s plniteľnými rozprašovačmi? Skúšali ste si ich už aj neutralizovať? Ak áno ako, čo k tomu potrebujem, kde to dostanem a za koľko to získam :) Máte potrebu sa behom dňa ešte navoňať, alebo stačí keď použijete svoju top vôňu pred odchodom z domu?

2 komentáre:

  1. Toto by sa mi celkom zišlo, všetky vône mám 100 mililitrové a ťažké, veľké flakóny...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem studentka, takže bohužel ještě nemám peníze na to, abych si kupovala drahé parfémy (co vydrží vonět několik hodin). Proto jsem moc ráda, že se na trhu objevilo Travalo. Tak si do něj načerpám svou oblíbenou toaletní vodu a vyrazím na celý den ven :)

    OdpovedaťOdstrániť