utorok 1. apríla 2014

Bourjois Paris: Sprchový krém Beautify Me!

Ahojte!
Dnes sa zameriam na sprchové gély Bourjois Paris, ktoré som si neskutočne obľúbila. Až tak, že ich mám doma asi šesť, či sedem. Neviem budem sa musieť pozrieť do mojich tajných zásob :) Nešibe mi, áno mám tajné zásoby. Som totiž tak trošku na nich závislá?! Respektíve musím mať rozpoužívané aspoň 2-3. Aj keď som si povedala, že zredukujem počty vystavených vecí na mojich dvoch poličkách, ale proste je to tak. Šampón, ok jeden ten miniem, načnem ďalší, podobne je to aj s inými produktami, ktorých mám rozpoužívaných viac, pri tých sa snažím míňať ten, v  ktorom je najmenej obsahu a neskutočne sa teším, keď nejaká tá dózička, č tuba letí do koša. Ale sprcháče musia byť aspoň tie dva, či tri ako som spomínala. Mám asi rada zmenu, alebo čo. Musím ich obmieňať, nevydržala by som mať otvorený a rozpoužívaný len jeden :) 
Sprcháče od Bourjois si ma získali svojim vzhľadom, aj obal totiž predáva, a ja som z tých, ktorých upúta v množstve najskôr obal  a až potom študujem, čo sa skrýva vo vnútri. Bourjois Paris len tak ľahko v obchodoch nenájdem, preto som si ich objednávala nárazovo v množstve tri kusy a tak z internetového portálu www.parfums.sk  V jednej várke som is objednala pár, a potom neskôr pri ďalšej objednávke zopár ďalších. Keďže som dovtedy mala skúsenosť len s Beautify me!, ktorý sa mi neskutočné zapáčil, rozhodla som sa dohodiť ho do nákupného košíku spolu s ostatnými neznámymi, o ktorých bude časom v mojich postoch venovaného dostatok priestoru :)
Beautify me! alebo skrášli ma! je sprchový krém bez parabénov a je dermatologicky testovaný! Má jemnú zamatovú konzistenciu, ktorá krásne pohladí vašu pokožku a zanechá ju dokonale jemnou a hladkou. Je vhodný pre všetky typy pokožky. Veľmi jemne pení, nie je to žiadna penová oáza, ale ani žiadne spľasnuté bublinky, skrátka tak primerane  a postačujúco. Krásne vonia, skôr tak pudrovo, veľmi jemne, no aj napriek tomu vás zahalí do akéhosi oparu kvetinovej vône ľalií. Jemnú parfumáciu cítim na sebe ešte cca dve hodinky po sprche. Konzistenčne je to taký redší krémik jemnej pastelovej broskynkovo - ružovej farby. Je vhodný pre všetky typy pokožky. 
Sprchový krém Beautify me! od Bourjois Paris  obsahuje vitamín E, ktorý je dôležitý pre výživu pokožky a betakarotén pre zvýraznenie opálenie, keby ovšem nejaké po zime bolo, že :) Keďže je sprcháč parfumovaný, rozhodla som sa, že vám sem podobne ako pri parfémoch napíšem aj jeho pyramídu tónov. Nech sa páči.
Zloženie Beautify me!
Hlava: malina, ružové korenie, konvalinka.
Srdce: Čerešňový kvet, divoká ruža, ľalia, hloh.
Základ: fialky, exotické drevo.
Na záver už len také pre niekoho nepodstatné, pre niekoho trošku viac informácie o produkty ako je objem a cena produktu.
Objem: 250 ml.
Cena:  3,45 €.
Je pre vás dôležitá parfumácia pri sprchových géloch či krémoch? Ja si nepotrpím, napríklad keď som mala k vôni aj telové mlieko aj sprcháč, mala som nechť používať ich, neviem prečo. Ale pri takejto jemnej parfumácii, akú ma Beautify me! od Bourjois Paris mi parfumácia neprekáža, je síce jemne parfumovaný, takže by si človek mohol povedať, že vonia klasicky po niečom, ako každý iný sprchový gél, ale je to pre mňa také malé bezvýznamné plus ako sa hovorí :) Proste niečo navrch, čím si vás može produkt ešte o trošičku viac získať, aj keď to nie je pre mňa prvoradá charakterová vlastnosť, ktorú vyžadujem. Sprchové gély sa viac menej ničím od seba nelíšia, ich úlohou je zbaviť vás nečistôt a dodať pokožke pocit sviežosti, čo dokáže každý jeden sprcháč. Preto nie som veľmi prieberčivá, čo sa sprcháčov týka, aj keď si rada vyberám, som rada, ak krásne vonia a ak vôňa pretrvá dlhšie, než spravíte jeden krok z kúpeľne. 

2 komentáre:

  1. Sprcháče Bourjois jsou opravdu nádherné, člověku přijde až líto je použít a pak prázdnou lahvičku vyhodit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/super-vonavy-super-playboy.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni naozaj zaujímavé, doposiaľ som ich nikdy neskúšala, pozerala som aktuálnu cenu na parfums.sk a nie sú vôbec drahé, takže určite vyskúšam.
    biankacosmetics.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť