štvrtok 27. marca 2014

Prírodná kozmetika Lumene Finland

Ahojky!
Dnes sa vám bližšie pokúsim predstaviť prírodnú kozmetiku Lumene Finland, ktorá bola donedávna pre mňa veľkou neznámou. Mám veľmi rada písanie blogov, článkov a recenzií a vďaka tejto mojej záľube som sa neraz dostala k rôznym značkám, či už cez spoluprácu, či cez sledovanie blogov mojich nazvime to kolegýň. Je to celkom zaujímavé ako sa vám zrazu otvoria oči a spoznáte niečo nové, nepoznané, niečo čo vás vcelku dosť zaujme a možnože by ste sa k tomu inou cestou ani nedostali :) 
Na svojom blogu spolupracujem s niekoľko značkami a nájdu sa medzi nimi aj e-shopy, jedným z nich je aj krasa.cz. Po výmene niekoľkých mailov kedy mi nesadli odtieňovo, či typovo produkty určené na zrecenzovanie mi bol zaslaný dotazník, v ktorom s aokrem iného jedna položka venovala prírodnej kozmetike a môjho vzťahu k nej. Priznám sa veľmi som touto cestičkou nekráčala, ale často som u rôznych blogeriek videla, že to je smer ktorým sa vybrali  tiež som sa zamýšlala, že si budem starostlivejšie vyberať produkty, ktoré používam...  Na moje prekvapenie mi prišiel domov balíček, ktorý obsahoval 2 produkty kozmetiky LUMENE, ktorá je synonymom pre krásu, ktorá je inšpirovaná čistotou arktickej prírody. Táto fínska značka  pôsobí na trhu už od roku 1970, jej produkty sú tvorené 80-timi percentami prírodnými látkami a všetky použité aktívne látky pochádzajú z prírodných zdrojov arktického pásma, vrátane pramenitej arktickej vody :) Produkty značky Lumene Finland neobsahujú parabény, syntetické farbivá, nie sú testované na zvieratkách a sú tvorené minimálne z 80 % prírodných látok.
Ako som už spomínala prišiel mi domov balíček, ktorý obsahoval 2 produkty tejto fínskej značky. 
Prvým z nich, ktorý som si všimla bolo LUMENE Hydratačné telové mlieko Berry Refresh Cloudberry. Samozrejme som neodolala a hneď som si musela trošku z neho naniesť na pokožku, prekvapilo ma ako veľmi ľahko sa mličko rozotiera, aká je ľahunká konzistencia a ako rýchlo sa mlieko vstrebáva do pokožky. Okrem iného ma omámila neskutočne nádherná vôňa. Vôňa plná ovocia, neviem presne čo je ostružina morušková, ale je jednou z  aktívnych látok, tohto telového mliečka. Podobné ovocie nám rastie v záhrade, ale či je to ono alebo iné berries netuším. Vôňa je zo začiatku veľmi intenzívna no časom vyprchá, čomu som aj rada, bo je dosť výrazná a neviem, či by sa mi časom nezunovala, ako sa poznám určite áno. Ako jedinú nevýhodu vidím to, že je produkt telové mliečko, nakoľko ja s nimi nie som veľká kamarátka a tento kozmetický rituál, myslím tým natieranie sa telovým mliekom z duše neznášam. Ale premohla som sa a moja pokožka sa mi odvďačila bola menej suchá. hydratovaná, krajšia nielen na dotyk, ale aj vnútorný pocit. 
Druhý produkt, ktorý som takmer v tej veľkej krabici nezbadala bol LUMENE Rozjasňujúci nočný krém Vitamin C+ vo verzii mini balenia 15ml. Krémik podobne ako telové mliečko nádherne vonia, no tu je vôňa už taká jemnejšia, lahodnejšia. Čo sa týka krému, nezvykla som používať nočné krémy, sem tam očný krém, ale toto nie. Pred spaním som si naniesla na pleť obyčajný krém, ktorý aj ráno :) Nuž, ale keď mi už prišiel prečo ho nezaradiť do svojho sortimentu, že? :) Krémik je trošku hutnejší, ale nie moc, veľmi ľahko sa rozotiera, no na pleti zostáva taký mastnejší, cítim ho ešte pár minút po nanesení. Je vhodný skôr pre normálnu až suchšiu pleť. Tým, že je moja pleť zmiešaná, dovolím si tvrdiť, že je vhodný aj pre tento typ. Zvyknú ma trápiť suchšie miesta na pleti, a preto mi veľmi vyhovuje mastnejší film, ktorý krém zanecháva po nanesení. 
Neviem posúdiť, porovnať a zhodnotiť produkty do takej miery spokojnosti, ako by ste možnože čakali. Nie som veľkým odborníkom na prírodnú kozmetiku, preto som skôr taká viacej otvorená, menej náročná??? Neviem to ani popísať. Skrátka som chcela povedať to, že pri prírodnej kozmetike som asi viac benevolentnejšia a menej kritická ako pri nejakých neviem akých extra ospevovaných značkách. Tým, však nechcem tvrdiť žeby som nebola spokojná, som áno a veľmi. Len sa mi ťažko porovnáva a som si vedomátoho, že je rozdiel v prírodnej kozmetike a prírodných látkach ako v produktoch plných chémie. Produkty ma celkom príjemne prekvapili a videla som na sebe, že prírodná kozmetika a niečo do seba.

3 komentáre:

  1. Značka Lumene mě celkem zaujala, v jedné naší drogerce mají rovnou celý stojan, takže si kolikrát říkám, že bych i něco zkusila, takže jsi mi to zase připomněla. Budu to tam muset jít pořádně prozkoumat :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/nova-limitka-cookies-cream-od-essence.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prirodnu kozmetiku tiež čim dalej tym viac stretavam na blogoch a pomaly si tiež začinam všimať čo moje produkty doma obsahuju a tak si davam pozor čo na seba davam.. o tejto som ešte ani ja nepočula ale ten 15ml krem som si myslela že je to balzam na pery milee:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zo znacky Lumene som zatial nic neskusala,ale citala som toho uz vela.Zatial ma najviac laka jedna ich spiralka,ale veru aj to mliecko vyzera dobre!

    OdpovedaťOdstrániť