sobota 1. februára 2014

Čičmany ... Сочи 2014

Ahojte!
Čičmiansky vzor pozná asi každá jedna z vás a nielen vďaka tomu, že sa rovnako ako v roku 2012 aj teraz stal motívom a inšpiráciou pri tvorbe reprezentatívneho oblečenia našich športovcov na olympiáde v Soči 2014. Keď som sa dnes poobede nudila a len tak prepínala telku, zakotvila som na stanici STV1, práve dávali nejakú reportáž o olympiáde a skrzla mi v hlave myšlienka, že si skúsim vytvoriť nail art inšpirovaný olympiádou. Aká by som to bola Slovenka, keby som nesiahla po týchto krásnych vzoroch.
"Chceme pokračovať v ľudovej tradícii a motíve z nášho kultúrneho dedičstva. Čičmiansky vzor je tvarovateľný a rôznorodý motív na grafické stvárnenie a použitie. Dá sa s ním krásne pracovať vo viacerých variantoch. Vzor krásne vynikne ako celok aj jednotlivo,” uviedol prezident Slovenského olympijského výboru František Chmelár v tlačovej správe SOV.
***
"S čičmianskym vzorom pracujeme aj v rámci reklamnej kampane. Srdce, ktoré sa objavuje na olympijskom oblečení, je prepojené v mediálnej prezentácii Slovenského olympijského tímu tak, aby predstavovalo jeden tím. Chceme tým ukázať, že šport znamená pre Slovákov hrdosť a česť. Česť súťažiť za Slovenskú republiku a zároveň ju s hrdosťou reprezentovať,” uviedol Daniel Líška, predseda predstavenstva Slovenskej olympijskej marketingovej. 
So slovami pána Chmelára môžem len súhlasiť, vzory naozaj vyniknú krásne aj jednotlivo. Keďže sa mi zdalo trošku fádne sústrediť sa len na srdce, ktoré je takým "highlightom" kampane, zvolila som si pre inšpiráciu na môj olympijský nail art motívy, ktoré zdobia reklamné tričká pre nás fanúšikov...

Ako som už vyššie spomínala inširáciou pre olympijský nail art sa mi stal práve Čičmiansky motív a jeho krásne vzory z dreveníc.  Pod čierny lak Maybelline Colorama som naniesla Miracle Cure od Sally Hansen. Na vzory mi poslúžil výdatne pigmentovaný lak od Essence na pečiatkovanie. Nenanášala som, ale pečiatky, vzory sú kreslene za pomoci štetcov na nail art. Nechty som potom ešte prešla Top Coatom pre zjednotenie nail artu a krásny lesk.

Tešíte sa na ZOH 2014 alebo vás toto športové podujatie necháva chladnými? Ja sa teším až to všetko vypukne. Na otvárací ceremoniál, na jednotlivé disciplíny, na skvelú atmosféru, na to ako budú naše srdcia biť ako jedno, predovšetkým pri hokejových zápasoch :)

4 komentáre:

  1. nechty su pekne a cicmiansky vzor poznam od skoly ked sme tam boli na vylete. ani som netusila, ze to ma cosi s olympiadou. a ano, to podujatie ma nechava uplne chladnou, televizor absolutne nepozeram. maximalne si pozriem na nete nejaky par minutovy zostrih z toho otvaracieho ceremonialu. a pravdupovediac fandeniu hokeju nerozumiem uz vobec. dve hodiny sa pozerat ako behaju nejaki typci po lade? neviem si predstavit vacsiu nudu. maximalne som ochotna 10 minut pozerat nejake akrobaticke skoky na lyziach, zjazd ci krasokorculovanie ( v pripade letnych skoky do vody a gymnastiku)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem čičmanský vzor :) a veľmi pekne sa ti podaril ho transformovať na nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keď uz použijete cudziu fotografiu, aspoň uveďte zdroj, odkiaľ ste ju vzali! Tá prvá je majetkom vydavateľstva Ringier

    OdpovedaťOdstrániť