nedeľa 8. decembra 2013

Vyhodnotenie: Giveaway so schwarzkopf.sk

Ahojtee!
Akého ste mali Mikuláša? Všetky sladkosti ste už spapali? Nevadí, pre jednu z vás tu mám trošku trvácnejšiu výhru, ktorá zaručí trvácnejší žiarivý farbený vzhľad jej vlasov :)
Ako môžete vidieť na fotke, výherkyňu čaká bohatá nádielka produktov: okamžitá regeneračná maska, maska pre ochranu farby, kondicionér a olejový elexír na ochranu farby
Celkovo sa vás zapojilo 64, no víťazka môže byť len jedna. Šťastným číslom v podobe vyžrebovaného poradového čísla komentáru sa stala 27-čka. 

V správnu nočnú chvíľu, tak ako sa na Mikuláša patrí sa prihlásila do súťaže Miška a ja jej srdečne gratulujem!!!
Ak ste nevyhrali, nezúfajte, ja už teraz plánujem ďalšiu GA :)

5 komentárov:

  1. jupí jééé ďakujem "Mikulášovi" =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej supeer že je niekto koho toto bavi, ja mam doma tolko lakov tolko veci ale nemam sa o to skym podeliť budem rada ak sa mi ozveš na blog www.nail-advice.blog.cz a ak by sme si vymenily skajpy alebo fb :))

    OdpovedaťOdstrániť