nedeľa 3. novembra 2013

Škoricové mlieko

Ahojte!
Ako trávite dnešný pochmúrny deň? Najlepšie nám je doma v teplúčku, ešte lepšie asi prikrytým nejakou dekou, či dokonca perinou :) V takýchto dňoch je pre mňa o čosi viac prirodzenejšie ohrievať si dlane o teplý nápoj. Rozhodla som sa pripraviť nám škoricové mliečko. Vyskúšala som ho len zopár razy, ale veľmi mi zachutilo :) Preto som sa rozhodla, podeliť sa o recept s vami :)
Príprava škoricového mliečka je  v podstate jednoduchá. Budete potrebovať mlieko, ktoré tvorí základ celého nápoju. Ďalej budete používať škoricu mletú, ako aj vcelku, vanilkový cukor a vanilkový struk. Mlieko nalejeme do hrnca, pridáme celú škoricu, vanilkový struk a vanilkový cukor. Necháme spolu variť asi 10 minút. Vyberieme škoricu a vanilkový struk a ešte chvíľku povaríme. 
Takto pripravený nápoj naberieme do šialok, pred podávaním ešte posypeme mletou škoricou :) Nápoj je veľmi chutný, vhodný práve na takéto studené  ponuré dni. Príjemne zahreje navyše aj prevonia celú kuchyňu :)
Varili ste si už škoricové mliečko? Chutilo vám? Budem rada, ak mi napíšete do komentárov váš názor na chutný jesenno-zimný nápoj :)

5 komentárov:

  1. Mňam! Určite vyskúšam, úplne ideálne na chladné dni :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. určite vyskúšam :) mlieko moc nepijem, aj keby som mala ale vôbec mi nechutí... skoricu milujem tak hádam ma toto donúti to mlieko pit :) ďakujem za nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To vypadá hodně lákavě:)
    Dnes už jsem mléka přepitá:D ale zítra až přijdu vymrzlá po praxi to určitě vyzkouším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Škoricu milujem, ale spraviť si takéto mlieko ma nenapadlo. Určite to vyskúšam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto by mě nikdy nenapadlo,vypadá to úžasně..musím někdy zkusi :)
    the-original-world.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť