sobota 16. novembra 2013

Nailbox: čo v sebe ukrýva?

Ahojte!
Určite ste už postrehli, že existuje obdoba krabičiek krásy pre nechtové maniačky - Nailbox. Témou novembrového Nailboxu bola starostlivosť o ruky a nechty v zimnom období. Na krabičku som sa veľmi tešila, čakala som od nej veľa, neviem presne čo, ale trošku viac ako som v nej našla. Ale nepredbiehajme udalosti. Nailbox je vlastne biela krabička, ktorej bočné hrany zdobí páska s jesenným lístím, na vrchnáčiku krabičky nájdeme okrúhle logo Nailboxu. Krabička je taka stredná, skôr menšia a vo vnútri sa nachádzalo množstvo modrých papierikov, ktoré som použila ako podklad pro fotení produktov. 

Sprievodný list, ktorý zahŕňa myšlienku novembrového Nailboxu a popis produktov bol previazaný krásnou zlatou mašlou. Každý produkt bol zabalený zvlásť, súčasťou balenia bola mini nálepka loga a biely lístoček s názvom a distrubútorom produktu.
Peelingové kávove mydlo Auroville
Multifunkčné tyčinky
Mini tipy na francúzsku manikúru
Lak na nechty Orly - Grand Dame
Samolepiace samolepiace ozdoby: nálepky s motívom jesenného lístia, 3D kvetinky a šablónky na franc. manikúru
Sklenný pilník na nechty - Blažek
Moje ruky sú počas zimy večne suché, čakala som fajnový hydratačný krémik. Ale dobre krémik bol v minulom boxe, nie je originálne do každého balíčku prikladať takúto položku :) Nečakala som však, že pootvorení krabičky na mňa vykukne skôr viac ozdôb na nechty a nail art. Prekvapilo ma mydielko, na ktoré som veľmi zvedavá. Sklenný pilník ma potešil asi najviac a aj lak Orly, žiaden ešte nemám, ale moc francúzsku manikúru neobľubujem. Neskôr sa rada vrátim k samotným produktom, pridám nail arty a podobne, máte sa na čo tešiť.

1 komentár: