pondelok 4. novembra 2013

Foymall.com

Ahojte,
dnes je zase pochmúrny a šedý deň :-( trošku mi to vadí pretože sa mi nedaria pekné fotky ... v dnešnom článku však žiadne ani nebudú, teda moje autorské ... Nedávno som nadzviazala spoluprácu so zahraničným e-shopom foymall.com. Môžete tam nájsť množstov svetrov, šiat, sukní, doplnkov. Proste od výmyslu sveta, narážam na také intergalaktické kúsky ... kto nahliadne pochopí :-)
Ukážam vám čo oslovilo mňa, asi najviac produktov v práve kategórii svetrikov a tento je u mňa top!

biely svetrík s lastovickami
Tento biely svetrík sa mi veľmi páči, je dostupný aj v šedej kombinácii a čiernou potlačou. Oblečený k rifliam či čiernym úzkym nohaviciam vytvoríte jednoduchý outfit, ktorým určite nič nepokazíte. 

elegantný kabátik
 Veľmi ma oslovil tento nádherný kabát ako stvorený na toto chladné počasie. Najviac ma upútal golier a dvojradie gombíkov a opasok je tiež riešený zaujímavo. Veľmi pekný kúsok :-)
sexy šaty
Tieto čierne šaty, čo dodať asi iba v jednoduchosti je krása, asymetrická súkňa, obtiahnutý vršok. Aplikácia v podobe zlatého zipsu dodáva šmrnc.
***
Registáciou v e-shope dostanete e-mail, kde nájdete kód k uplatneniu 15% zľavy na prvú objednávku, navyše poštovné je zdarma.

4 komentáre:

  1. Ty šaty vypadají opravdu nádherně:)
    určitě se kouknu i na jejich stránky a třeba něco objednám:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne šaty! Trošku som si stránku pozerala, keďže som si svoje peniažky takmer pomíňala, tak možno prehovorím rodičov aby sme z tejto stránky kúpili nejaké krásne šaty na môj venček. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. objednala som ho, potom ked pride urcite nafotim a nieco o nom napisem

      Odstrániť