nedeľa 27. októbra 2013

20 voňavých faktov o mne

Ahojte!
Dnes som som si pre vás pripravila jeden tag, ktorý som objavila na blogu MotoKatty. Tag ma veľmi zaujal a rozhodla som sa zodpovedať na týchto pár voňavých faktov a trošku sa vám predstaviť aj z tohto uhla pohľadu:)

1. Aký je najluxusnejší parfém/vôňa?
Dotyk luxusu pociťuje asi každý z nás inak. Pre mňa je to napríklad niečo, po čom dlho túžim, je to niečo, čo si chcem dopriať a keď sa tak stane, mám radosť. Niekto by mohol povedať, že je to čosi, čo je drahé, ale u mňa to tak nie je. Závisí len o tom mojom subjektívnom pocite, ktorý pociťujem keď niečo veľmi chcem a keď som alebo sa sama obdarujem. Pod luxusným parfémom si predstavujem nejakú značku, určite pre mňa nie sú luxusné vône z katalógovej kozmetiky AVON, i keď ich cena sa dá porovnať aj s niektorými zvučnejšími tvorcami vôní.
2. Podľa čoho si ráno vyberám svoju vôňu:
Nie som z tých, ktoré neodídu ráno z domu bez toho aby na seba strekli pár kvapiek voňavej esencie. Priznám sa, vôňa je pre mňa určená na špeciálne príležitosti, alebo aj klasické obyčajné ako je napríklad babská jazda. Určite sa však nebudem voňať do práce. Keď už si teda vyberám vôňu, tak je to predovšetkým podľa nálady alebo aj podľa toho, kam sa chystám.

3. Moja obľúbená vôňa:
Moja obľúbená je asi Versace - Versus, po nej siaham najčastejšie, keď idem do spoločnosti :)

4. Obľúbená ingrediencia v zložení vône:
Keď si tak prezerám zloženia vôní, tak asi jazmín, ten obsahuje takmer každá, ktorú vlastním. Ale osobne mám veľmi rada kvetinové vône - orgován, magnólia, ruža, to je moje :)
5. Vysnívaná vôňa/parfém:
Hmm ťažko povedať, snažím sa svoje sny si plníť, takže keď po niektorej túžim, rada si ju doprajem. Keby to tak môžem spojiť s predchádzajúcou otázkou, tak vám prezradím, že som si ako malá so sestrou vyrábala vlastné vône :) Také nepoužiteľné, ale veľmi nás to fascinovalo. Lupienky ruží a iných kvetov sme nechali stáť vo vode v zaváraninových flašiach. Ale to malo od parfémov ďaleko :D

6. Som verná jednej, prípadne dvom značkám?
Nemyslím si, že som zaťažená vyslovene na jednu, či dve značky, rada skúšam čosi nové. Ale napríklad Lanvin som mala asi 4, či 5 vôní.

7. Dám sa zlákať reklamou?
Priznám sa na reklamy veľmi nedávam, veď už len v názve si človek domyslí, že je to klam. Čím sa dám teda zlakať? Niekedy konám veľmi impulzívne, niekedy dlho rozmýšlam, akú vôňu zaradím do svojej zbierky :) Často sa mi zapáči vôňa, ktorú cítim na niekom inom, no na každom človeku vôňa vynikne inak. Veľmi dbám aj o to, ako vyzerá flakón, keďže ich mám doma vyložené na poličke :) Ale to nie je až taká podstatná vec, skôr študujem zloženie vône a premýšlam, či mi ulahodí. Ale späť k tým reklamám, keď už nejakú vôňu mám sem tam si na youtube pozriem reklamu :) 

8. Najhoršia vôňa, akú som kedy dostala:
Tak to asi ani značku nemalo, ale raz sme dostali od brata nejakú francúzsku sadu, či čo to chcelo byť. Ja som mala ružoý flakón a segra modrý. To bol taký smrad, že až, išlo to hneď preč.
9. Miniatúrka alebo veľký flakón?
Radšej mám veľký flakón, ako miniatúrky. Ale vlastnila som už pár mini kúskov :)

10. Nákupujem na internete alebo v kamenných predajniach?
Radšej nakupujem cez rôzne eshopy, je to pre mňa pohodlnejšie :) Najčastejšie kupujem na parfums.sk Je tam široký výber, stránka je prehľadná, mám s nimi skúsenosti. Navyše mávajú super akcie. 

11. EDP alebo EDT?
Nie som náročná, uspokojím sa aj z parfémovanou vodou :)

12. Nakupujem vône ako darček?
Nekupujem vône ako darček, keď tak sama sebe alebo so sestrou navzájom, že spoločne vyberáme. Ale taký darček typu prekvapenie, tak to nie. Vôňa je špecifický dar, ťažko sa trafiť do vkusu a kupovať čosi, to isté čo už niekto má, to nepoažujem za originálny dar.
13. Obľúbená pánska vôňa/parfém?
Hugo Boss - Energise.

14. Moja úplne prvá vôňa:
Ráta sa aj sprej Spice Girl? Nespomínam si, najskôr nejaká Adidaska alebo čosi z katalógov, fakt neviem.

15. Fake vône:
Neviem, o tom že by som niekedy mala. Radšej si kúpim originál akoby som mala mať fejk.

16. Striedam vône podľa ročných období?
Striedam, áno to je moje. Mám svojich favoritov, ktorý sa mi hodia skôr na leto, a potom aj pár, ktorý sú vhodný skôr na chladnejšie zimné obdobie. Myslím si, že je to prirodzená súčasť kolobehu, ktorý sa deje okolo nás. Nedokážem si predstaviť, že by som počas ľahkých letných dní mala na sebe nejakú ťaživejšiu vôňu.
17. Vrstvím vône?
Priznám sa, otázke som najskôr nepochopila, ale ako na ňu zodpovedala Katka, tak som pochopila o čo ide. Mala som sadu Naomi Campbell- Cat Deluxe At Night, ktorá obsahovala parfém, sprchový gél a telové mliečko. Potom som mala obdobnú sadu, ale miniatúrku Moschino - I Love Love. Osobne nerada vrstvím, postačí mi vôňa nepotrebujem k nej pridružené produkty.

18. Čo sa stane, keď zacítim vo svojom okolí "moju" vôňu?
Nič hodíme spoločnú reč, ako sa mi páči, že ju rada používam a podobne. Nie som z  tých, čo musia mať všetko len pre seba. Asi preto, že som vyrástla z dvojčiat a často sme mali rovnaké veci, šaty predovšetkým. Takže mi je prirodzené mať rovnaké, či podobné veci, produkty ako iný. 

19. Kupujem si vône/parfémy podľa značky?
Ako som už vyššie spomínala, tak tie Lanvinovky, to bola asi nejaká fáza, kedy som bola nimi nadšená a chcela som ich všetky nejakým spôsobom vyskúšať na vlastnej koži. Ale potom som si povedala, že na svete je toľko vôní a značiek, prečo sa škatuľkovať len s jednou :)

20. Koľko mám doma parfémov?
Parfémov, respektíve parfémovaných vôd mám doma do 10. Prevažujú Lanvin, Versace, Moschino.

3 komentáre:

  1. Moc pěkný tag, který mě jako milovnici vůní a parfémů a všemožných voňavek neskutečně zaujal, takže díky za něj a to hned dvakrát, protože bych jej určitě chtěla zveřejnit i na svém blogu.

    A pokud můžu malinko otravovat, ráda bych pozvala tebe i tvé čtenářky na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/10/blobox-vyhlaseni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj krásny článok :)) A s faktom č.2 sa úplne zhodujeme :))
    FashionbySue.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť