nedeľa 18. augusta 2013

Dermacol: Neon Glow & Beta-Carotene Body Milk

Ahojte :)
Aké nechty máte práve teraz? Žiadne, pastelové, metalické, či neónové? K letu rozhodne patria krikľavé farby a crazy odtiene. Dermacol to veľmi dobre vie, a preto sa rozhodol pripraviť pre nás limitku, ktorá je plná neónových odtieňov každého druhu, kde si každá z nás príde na svoje! Okrem lakov, ktoré sú ideálne práve na leto sa pozrieme bližšie aj na jedno mliečko po opaľovaní :)
Neon Orange
NEON GLOW
Živá kolekcia neónových lakov dodá nechtom žiarivý neónový vzhľad. Vďaka ideálnemu spojeniu textúry a hustého štetčeka sa ľahko a rovnomerne nanášajú. Perfektne priľnú k nechtom a rýchlo zasychajú. Po nanesení vytvoria na nechtoch hladký, matný povrch. Veľmi dobrá odolnosť proti oteru. 
Odporúčame používať na umelé nechty. Pri aplikácii na prírodné nechty použite ochranný podlak. Pre zintenzívnenie efektu žiariaceho neónu nanášajte 2 vrstvy laku. Na záver použite UV nadlak, ktorý vytvorí lesklý ochranný film a manikúra tak vydrží omnoho dlhšie.

Dostupné odtiene: 
1. Neon Yellow
2. Neon Orange
3. Neon Pink
4. Neon Magenta
5. Neon Violet
6. Neon Purple
7. Neon Sky
8. Neon Navy
9. Neon Poison
10. Neon Green

Objem: 5 ml.
Cena: 1,49 €.
Neon Purple
Veľmi som sa potešila, keď som sa dozvedela, že mi bude na zrecenzovanie zaslaný lak z limitovanej kolekcie Neon Glow...O to väčšie bolo prekvapenie, keď mi z obálky vypadli do dlane rovno dva kúsky z tejto limitky. Spomínané dva laky môžete vidieť o čosi vyššie priamo v akcii. Priznám sa sú nádherné, no veľmi ťažko sa fotia..môj foťák zožral takmer všetku farbu...skúšala som na slnku aj v izbe...lakovali sme spolu so sestrou, testovali sme spoločne, keďže sme obe tak trošku maniačky do lakov na nechty a podobných parád, s tým spojených. 
Oranžový sme mali na nechtoch obe v dvoch vrstvách, vtedy odtieň laku vynikol najlepšie. Fialový lak mám v dvoch vrstvách, sestra použila tri, nakoľko krytie bolo miestami menej dostatočné. 
Lak sa nám lakoval celkom v pohode, no asi pri takom 4-5 nechte som už dostávala mierne kŕče do ruky... Lak má objem 5 ml, čo je pri takýchto výrazných a nie tradičných a klasických farbách dostačujúce, ale..zodpovedá tomu malá flaštička, malý vrchnáčik, malý aplikátor...nuž čo už, pre krásu sa trpí :) Odtiene sú dosť výrazné, takže vidieť každú nedokonalosť, ktorá sa vám pri lakovaní podarí, lepšie povedané nepodarí... Preto odporúčam minimálne dve vrstvy laku, kedy sa odtieň krásne zjednotí. Používajte vždy podklad...lak sú výrazné, takže vás nesmie prekvapiť fakt, že pri odlakovávaní dosť farbia. Dobrý odlakovač si však poradí. 
Efekt na nechtoch sa mi veľmi páčil. Podľa návodu by sa mal naniesť aj nadlak, ale ten som ja nepoužila. Nechty sa mi páčili po nalakovaní také, aké boli,.. také, aké vidíte na fotkách. 
Čo sa týka výdrže, lak som mala na nechtoch 3 dni, potom už musel ísť dolu, nakoľko mám rada zmenu a nevydržím dlho s rovnakými nechtami. Na tretí deň vyzerali nechty stále krásne nalakované.

Beta-Carotene Body Milk
Telové mlieko po opaľovaní s beta karoténom pre predĺženie opálenia. Ľahko sa rozotiera a vstrebáva. Mlieko s bylinkovými extraktmi a vitamínmi A a E prispieva k regenerácii pokožky a upokojuje jej prípadné podráždenie. Beta karotén podporuje a predlžuje opálenie pleti. Mlieko zároveň spomaľuje proces jej olupovania. Je vhodné na ošetrenie pokožky po celý rok.
Objem: 200ml.
Cena: 3,29 €.
Telové mliečko je super. Tu sa veľa nedá rozpisovať. Kráááásne vonia...páči sa mi jeho tekutejšia, no stále krémová konzistencia. Farbou mi pripomína vymiešané žĺtka s cukrom...máte aj vy rady túto dobrôtku :) Telové mliečko ju nelepí, ľahko a rýchlo sa vstrebe do pokožky a zanecháva ju krásne hydratovanú.
***
Čo vy a neónky? Priatelíte sa? Ktorý odtieň máte najradšej? Mňa veľmi oslovil Neon Navy a Sky :)  Siahate po produktoch s obsahom beta-karoténu. Ja som jedno leto dokonca papala tabletky :)

2 komentáre: