utorok 14. mája 2013

Schwarzkopf: Taft Keratin

Ahojky!
Rada by som vám bližšie predstavila trojicu produktov spoločnosti Schwarzkopf s obsahom keratínu. Taft stylingový sprej Keratin Blow Dry Energizer, Keratin Complete penové tužidlo a Keratin Complete lak na vlasy. Všetky spomínané produkty sľubujú extra silnú fixáciu. Priznám sa laky na vlasy veľmi nepoužívam, iba pri zvláštnych príležitostiach kedy som potrebovala zafixovať moje jemné vlasy, aby účes držal a vydržal najlepšie až do rána :) Čo sa týka penového tužidla, tým že mám veľmi jemné vlasy bez objemu, zvyknem ho dopriať svojim vlasom od korienkov do mokrých vlasov a potom už len dofúkam. So stylingovými sprejmi som mala len minimálnu skúsenosť, keď som v minulosti používala Osis+ Glamour Queen objemový sprej bez vody, ale už si naň len veľmi matne spomínam. Najviac som vždy siahala po penových tužidlách a vždy to boli tužidlá od Taftu, neviem prečo som iné značky nikdy ani neskúšala, bola som verná tomu čo sme doma mali, čomu ma naučili, a tým že nie som typ človeka, ktorý by rád experimentoval, zostávala som verná klasike. Toľko na úvod k mojim skúsenostiam, respektíve využívaním stylingových produktov, pozrime sa bližšie na tieto tri produkty obohatené o tekutý keratín. 
Začnem asi s tužidlom, z ktorého používaním vo všeobecnosti mám najviac skúseností :)
Taft Keratin Complete Mousse – extra silné penové tužidlo, obsahuje receptúru so zložkami tekutého keratínu, ktorá vlasy posilní a poskytuje vlasom dlhotrvajúcu fixáciu bez zlepenia až po dobu 48 hodín. Pomáha chrániť vlasy pred vysúšaním  a nezaťažuje ich.
Priznám sa nepostrehla som nejaký rozdiel medzi týmto tužidlo a ostatnými, ktoré doma momentálne máme (červené a čierne). Ako som už spomínala, penové tužidlo používam pred fénovaním, a to tak že si do mokrých vlasov vnesiem cca toľko peny, ako malá mandarínka. Najviac si jej doprajem pri korienky a potom zvyšok po dĺžke vlasov. Vlasy vyfénujem a som spokojná. Vlasy mám krásne lesklé, nezlepené, držia tvar, naberú na objeme a nie sú spľasnuté a padnuté do tváre...
Taft Keratin Blow Dry Energizer – extra silný tužiaci sprej, ktorý tiež obsahuje receptúru s keratínovým komplexom identickým vlasu, dodá vlasom objem, silu a zdravý lesk. Stylingový sprej dodá objem už od korienkov. Odporúča sa naniesť rovnomerne od korienkov až ku končekom do uterákom vysušených vlasov, následne vlasy dofénovať a vytvarovať do požadovaného účesu.
Musím podoknúť, že som sa veľmi rýchlo namotala na tento produkt. Je oveľa praktickejší ako tužidlo – niekedy to neodhadnem s mierou a vyjde von viac peny, ako by som si priala. Tuna si len nastriekam koľko uznám za vhodné a je to :) Vlasy prefénujem prstami doladím do želaného objemu a tvaru. Sprej dodá vlasom prenádherný lesk, dodá objem bez zlepenia, vlasy vyzerajú fakt hustejšie, akoby ich bolo na hlave aj 3x toľko, než mi matka príroda nadelila. 
Taft Keratin Complete Hairspray – lak na vlasy, ktorý podobne ako predošlé dva produkty obsahuje tekutý keratín, vlasom dodá fixáciu po dobu 48 hodín bez zlepenia.
Nezabúdajte, že lak treba aplikovať z väčšej vzdialenosti, ach toto nemám rada, vždy ma rozbolia z toho ruky, ak mám po ruke nejakého pomocníka, tak ho rada zapriahnem do roboty :) Ale vlasy si lakujem fakt minimálne, no kvôli testovaniu som si ich prelakovala aj pri obyčajných príležitostiach. Vlasy vyzerajú po prelakovaní veľmi prirodzene, nie sú zlepené a sú lesklé na pohľad.
Na záver už len príjemná bodka – všetky tri produkty prenádherne voňajú :) Som rada, že som mohla produkty bližšie spoznať a otestovať, za čo patrí vrelá vďaka spoločnosti Schwarzkopf.
***
Aké sú vaše skúsenosti so stylingovými produktami? Akú značku, či druh produktu používate najčastejšie a v čom vám vyhovuje?

6 komentárov:

  1. tuhle řadu jsem ještě nezkoušela... mohla by být dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež veľmi nepoužívam stylingové produkty ale keď áno tiež len Taft :)

    Pozývam na Giveaway u mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já tyhle stylingové výrobky nepoužívám, ale od sestry vím, že tenhle je super. :)

    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle mám doma ! A už dlouhých pár let a moje mamka , ta je používá strašně dlouho ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Si mi pripomenula, že mi treba lak na vlasy :P

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovedaťOdstrániť