štvrtok 23. mája 2013

Pierkové náušnice + pár tipov oblečenia

Ahojte kočky, 
pred zhruba mesiacom som vám v jednom článku ukázala pár inšpirácii z jedného zahraničného eshopu. Včera mi prišla domov objednávka, ktorá zahrňovala fialové pierkové náušničky. Raz som si jedny vyrobila sama, boli z oranžových pierok a práskačiek. Ak si na ne nespomínate pripájam vám k nim aj link :) Sú také jednoduché, až sa mi po pár razom prestali páčiť. Chcela som si spraviť nové, krajšie, bohatšie na ozdoby, ale tie, ktoré chodíte do nitrianskeho Da Vinci určite súhlasíte so mnou, že výber je tak fakt biedny a mám pocit, že skôr dopredávajú akoby prinášali nové, pekné a hlavne neokukané ozdôbky, dokonca ani suchú retiazku tam nenájdete. Keď som si vyberala z ponuky, ktorú clothingloves prináša opäť mi v hlave začali vynárať myšlienky na pierkové náušnice a neodolala som. Výber fialovej farby vás asi neprekvapí, som jej veľkou milovníčkou.
fialové pierkové náušničky - dĺžka 20 cm
Náušničky sú v reáli sýtejšie
Nášničku tvoria:
3 pierka, fialové korálky, zlaté retiazky + 1 retiazka s fialovými kamienkami
Clothingloves je e-shop,  v ktorom nájdu budúce nevesty kopec inšpirácii a môžu si tam dokonca aj kúpiť svoje svadobné šaty. V ponuke sa nachádza nespočetné množstvo šiat, ak máte akú takú predstavu o strihu, farbe či materiáloch, môžte si ponuku roztriediť podľa svojej požiadavky. Nechystám sa ešte vydávať, ale celkom sa mi páčia šaty typu morskej panny. O akých snívate vy?
Wedding Dresses
V e-shope však nájdete okrem oblečenia na deň D ak oblečenie na bežný deň. Väčšinou nosím nejaké to tričko a k tomu rifle. Na obrázkoch nižšie môžete vidieť, čo ma aktuálne z ponuky zaujalo. Tričká, ktoré v skrini mám sú prevažne bielej farby a aj táto zebra by našla u mňa uplatnenie.
discount women's clothing
Tieto a ešte jedny rifle ma zaujali asi najviac, mám rada rifle trošku odraté a mierne vyšúchané. Nevadila by mi ani jemná kovová aplikácia na opasku, hoci moc tieto ostne, spikes či ako sa to vola nemusím :)  
denim jeans for women
Ako sa najčastejšie obliekate vy? Tiež to riešite riflami a nejakým tým trikom, či ste skôr legínový typ? A aký je vás vzťah ku kovovým aplikáciam na oblečení? Páčia sa vám a nosíte ich, alebo sa ich snažíte zatiaľ ignorovať ako to robím aj ja? I keď som videla kráásu riflovú bundičku, ktorá mala na pleciach zlatú aplikáciu s ostňami.

6 komentárov:

  1. tie naušnice sú veľmi pekné :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné náušnice :)
    Ja snívam o šatách v antickom strihu, zatiaľ na nich však nemám postavu :D
    pomaly ale isto sa už obzerám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem si objednala taky podobné z ebay a moc se na ně ttěším!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nausnice su paradne a ostne tiez nechapem a ani nechcem :)

    OdpovedaťOdstrániť