piatok 26. apríla 2013

Bioderma: Sensibio H2O AR

Ahojte,
dnes by som sa rada venovala trošku staršej novinke od Biodermy - Sensibio H2O AR. Určite ste už v médiach, či na ďalších blogoch postrehli, že novinka neprišla na trh sama, ale má so sebou aj pár kamošov BB krém a kompaktný make up :) Micelárku som testovala cca dva mesiace, s tým že som striedavo používala klasickú červenú micelárku a novinku, ktorá je tiež zameraná na citlivú pleť, ktorá má navyše sklony k začervenaniu. Poďme sa teda bližšie pozrieť na novinku a následne porovnanie oboch micelárok.

Sensibio H2O AR 
Čistiaca a odličovacia micelárna voda na citlivú pleť so sklonom k začervenaniu a problematikou rosacea. Dôkladne odstraňuje aj vodeodolný make-up. Patentovaný komplex Rosactiv® pôsobí priamo na faktor zodpovedný za dilatáciu a oslabenie kožných ciev (zdroj stáleho začervenania). S dlhotrvajúcim účinkom pomáha v boji proti vzniku a zhoršeniu rozptýlených začervenaní.
Micelárna voda Sensibio H2O AR chráni hydrolipidický film pokožky, má fyziologické pH 5,5 a je hypoalergénna. Navyše odstraňuje pálenie pokožky.

Návod na použitie: 1 – 2 krát denne očistite/odlíčte tvár vrátane očných partií a dekolt vatovým tampónom s micelárnou vodou. 

Toľko informácie, ktoré zoženiete k novinke, prejdime k mojej vlastnej skúsenosti s produktom :) Moja pleť je citlivá, niekedy až príliš. Trápia ma mrazy, ako aj slnečné lúče. Môžem však šťastlivo skonštatovať, že Rosaceou /začervenanie pleti/ netrpím. I keď na nose mám taký mini červený fliačik, to je jediné začervenanie, ktoré je na mojej pleti dlhodobé, nie je veľmi výrazné a hravo sa skryje make upom. 
Obe micelárky sa mi zdajú veľmi podobné, nie nadarmo patria do tej istej červenej rady. No Sensibio H2O AR sa mi zdá k mojej pleti viac jemnejšia a citlivejšia. 
Micelárku používam každé ráno a večer na čistenie pleti, respektíve jej odlíčenie. Obe micelárky sú veľmi dobrým odličovačom predovšetkým očného make upu. Moje oči zvykli byť podráždené, často ma štípali počas aj po odličovaní. Po odličovaní nemám napätú pokožku, ako pri niektorých pleťových vodách. 
Pleť sa po očistení akoby prebúdza. Nesmejte sa mi, no keď sa večer odličujem a natriem sa ešte krémom, cítim sa ako znovuzrodená :)
Micelárky sú obe veľmi skvelé a veľmi podobné ako som už spomínala. Obe sú veľmi citlivé a šetrné k pleti. Ak vás trápi začervenanie pleti, nebojte sa vyskúsať Sensibio H2O AR. 

Objem: 250 ml,
Cena: 14,49 €.

2 komentáre:

  1. Já ji mám taky a nejsem z ní nijak uchvácená)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neuchvátila ma... vedela by som si toto isté zohnať aj lacnejšie.. :)

    OdpovedaťOdstrániť