nedeľa 10. marca 2013

Bourjois Paris: Rouge Edition - 12 Rose néon

Ahojte!
Momentálne doma zažívam krízu:) V piatok mi došli odličovacie tampóny, tak som dlho rozmýšlala, čomu sa budem venovať v dnešnom poste.
Už dlhšie som pre vás testovala rúž, ktorý mi na zrecenzovanie poskytli z Bourjois Paris. Keď som dostala ponuku otestovať rúž, chvíľu som váhala, nie som totiž ich milovníčkou, i keď v poslednej dobe sa niečo vo mne zlomilo a nejako ich sama od seba začínam vyhľadávať. A možnože je za tým aj práve tento hydratačný rúž od Bourjois Paris, pretože v tej dobe, ako sa mi dostal do rúk, som si kúpila a aj objednala nejaký ten rúž. Asi dospievam, neviem aspoň u mňa vždy dominovala tá myšlienka, že rúže sú pre ženy a lesky pre dievčatá... Postúpila som sama v svojom zvláštnom rebríčku na vyšší level :P
ROUGE EDITION
Má brilantne zvodný efekt pre rozjasnenie úsmevu v štýle horúcich módnych trendov. Obsahuje 1/4 žiarivých pigmentov, ktoré farby zahaľujú do nového pulzujúceho jasu. Originálna textúra je obohatená o extrakt z kvetu orchidey, vďaka čomu sa nádherne kĺže po perách, rozmaznáva ich komfortom a 10-hodinovou hydratáciou. Rouge Edition vám dáva istotu, že vaše pery sú svieže, hladké, perfektne hydratované a chránené.

Dostupnosť odtieňov: 13 / podľa fann.sk/
Gramáž: 3,5 g.
Cena: 9,90 €.
12 Rose néon
Aký máte vzťah k rúžom? Volíte skôr nude, jemné, či výraznejšie odtiene? Ja som za tie jemnejšie a menej výraznejšie, a práve k tým patrí aj tento od Bourjois Paris 12 Rose néon, i keď jeho názov tomu vôbec nezodpovedá. Je síce trošku kriklavší, ale neónové odtiene si predstavujem oveľa oveľa viac pútavejšie pozornosť. Čo ma zaujalo v prvom rade na rúži je jeho obal, krásne čierne puzdro, ktoré na jednej strane zdobí nápis: BOURJOIS, na strane druhej názov: ROUGE EDITION a na strane tretej sa doziete praktické informácie  rúži, štvrtá strana hranatého obalu zostáva čistá. Na spodnej časti sa vyníma číslo 12 - číslo odtieňa rúžu. Spodná časť je priehľadná takže vám umožní nahliadnuť, aký odtieň sa  puzdre ukrýva. Obal rúžu na mňa pôsobí veľmi elegantne a noblesne. Rúž pekne doľahne a nevytŕča ponad svoje útroby, i keď ja som osoba veľmi šikovná, takže ani toto mi nebránilo v tom, aby som s rúžom dakde neďafla, a tak poškodila jeho vzhľad :) 
Konzistencia rúžu je veľmi príjemná, nanáša sa veľmi ľahko a jednoducho, ako keby ste si na pery dávali balzam. Je príjemne krémový, pery nevysušuje, ale naopak ich hydratuje. Vôbec nemám pocit, že mám na sebe rúž, pery sú vláčne, jemné a hydratované. 
Ako som už spomínala odtieň je taká neónovo-ružová, pri jemnej vrstve naozaj prijateľná farba pre mňa vyznávačku jemných a nenápadných odtieňov. Rúž je veľmi dobre pigmentovaný, a nanáša sa sám, veľmi krásne okopíruje líniu pier a nevyskoči spoza ich okraj, verte mi aj s týmto som sa už stretla... Keď naniesiete na pery sýtejšiu vrstvu rúžu, dosiahnete výraznejšie pery, ale vtedy sa už ja necítim vo svojej koži. No rúž teda nájde využitie aj pre tie z nás, ktoré sú radšej nenápadnejšie ako aj pre tie, ktorým extravagancia neprekáža. 
Čo sa týka výdrže rúžu, veľmi príjemne ma prekvapil, síce jeho odolnosť znižuje jedenie a pitie, to sa však dalo očakávať. Bez toho, aby som jedla, či pila mi rúž vydržal na perách cca 2 - 3 hodinky, čo je podľa mňa úspech, nebola to žiadna zbytková farba, či zalezené usadedinky, ako pri niektorých perleťových odtieňov, ale krásna sýta farba. Po jedení, či pití farba trošku zliezla dolu, ale to nevadí, naniesla som si ďalšiu vrstvu rúžu a fungovala ďalej. Čo sa mi na rúži zapáčilo, je aj to, že keď som ho už na perách mala, nezostali suché. Pery mali síce moju prirodzenú farbu, no zostali hebké a vláčne naďalej. 
Pre mňa snáď jeden z naj rúžov, ktoré vlastním...
Čo vy a rúže, priatelíte sa spolu? A čo vaše skúsenosti s kozmetikou Bourjois Paris, pre mňa je zatiaľ trošku neprebádaná oblasť, mala som asi zo päť kúskov tejto značky. Čo by ste mi odporučili? 

7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. je to nieco medzi tymi dvomi fotkami, nevedela som to tak dobre zachytit..ale skor je to ta vrchnejsia - fotene vonku na dennom svetle

      Odstrániť
  2. Krásné balení :)) A ta barvička vypadá na rtech famozně !

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta barva je krásná! Ale dost výrazná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je az tska vyrazna, ale to je asi aj od vkusu, podobne ladeny odtien mam aj lak na pery...snad zajtra spravim blog, dnes uz nie je vhodne svetlo na fotky

      Odstrániť
  4. ta farba je naozaj krásna, určite by som ho vynosila :o)

    OdpovedaťOdstrániť