utorok 19. marca 2013

Bioderma: Hydrabio - boj proti dehydrovanej pleti

Ahojte kočky!
Dnes tu mám pre vás recenziu na skvelé produkty od spoločnosti Bioderma, tieto produkty mi boli zaslané na otestovanie pár mesiacov dozadu a dnes nadišla ich chvíľa slávy. Moja pleť si niekedy robí čo chce a často bojujem s nepríjemnými šupinkami, hlavne v okolí nosu, inak je moja pleť vcelku normálna, sem tam sa mi vyskytne nejaká tá nedokonalosť, no inak s pleťou problémy nemám, našťastie. 
Dávnejšie, ešte predtým ako som začala spolupracovať s Biodermou som si zakúpila Hydrabio H2O, Riche a Sérum, ktoré mi celkom účinne pomáhali eliminovať suché oblasti na mojej pleti. 
Po čase som však začala mať pocit, že si moja pleť akoby zvykla alebo ju začali vysušovať iné kozmetické produkty, ktoré som používala ako doplnkovú starostlivosť o moju pleť, sama neviem. Kdesi na určitej hranici som sa zasekla, šupinky boli súčasťou môjho ja, i keď v miernejšej podobe, no sem tam sa mi stalo, že make up ich ešte viac podtrhol. Samozrejme mi to prekážalo, veď ktorej  z nás by aj nie! Vtedy bolo vonku krásne leto, takže som nejako veľmi make up ani neriešila a svoju pleť som nechala dýchať. 
Rozhodla som sa využiť ponuku vyskúšať na vlastnej pleti ďalšie produkty z rady Hydrabio, medzi nimi aj dva produkty určené na špeciálnu starostlivosť o pleť. 
Hydrabio pleťová maska
 Vďaka patentu Aquagenium® prinavracia pokožke jej prirodzenú hydratáciu
 Hladká a jemná textúra.
 Pokožku intenzívne hydratuje a odstraňuje známky únavy a starnutia.

Objem: 75 ml.
Odporúčaná cena: 21,69 €.
Hydrabio maska
Musím podotknúť, že z testovaných produktov ma najviac zaujala práve táto hydratačná maska. Po jej použití mám dojem, že moja pleť je jemná ako detská prdelka :) Maska sa odporúča naniesť na očistenú pleť v hrubšej vrstve a nechať pôsobiť cca desať minút. Zvyšok masky, ktorý mi po desiatych minútach zostal na pleti som ešte zotrela micelárkou. Pleť zostala po aplikácii veľmi jemná, hladunká, hydratovaná. Maska mi príde ako prvá pomoc pre moju pleť. Prvé razy som ju používala často a pravideľne, teraz si ju doprajem tak raz za dva tri týždne. Všetky tieto tri produkty nejako kombinujem a striedam podľa chuti a nálady. Masku ako som už písala, používam najradšej , najviac mi vyhovuje jej spôsob použitia a aj jej účinnosť, ktorá pôsobí ako sos pre moju pokožku, ihneď cítim jej účinky na pleti. 

Hydrabio Mousse
Jemne čistí.
• Patent Aquagenium ® uči pokožku ako sa hydratovať.
• Hustá, veľkorysá a dokonale hladká pena.
• Hypoalergénna.

Objem: 150 ml.
Odporúčaná cena: 11,96 €
Hydrabio pena
Na hydratačnej pene ma najviac zaujala jej šlahačková textúra, a hlavne aplikátor, ktorý má v sebe pena zabudovaný je podobne ako šlahačka v spreji. Pena, ktorá po pretrepaní stlačením vyjde na povrch je dostatočne spenená, nie ako niektoré iné peny na čistenie pleti, ktoré spľasnú ešte skôr ako ich dokážem aplikovať na pleť. Čistenie s hydratačnou penou je veľmi príjemné, nakoľko jej textúra sa dá dôkladne naniesť na celú pleť, bez toho aby sa roztiekla po tvári. Navyše je pena svojim zložením vhodná aj na dličovanie očí. Odličovanie však nie je jediná funkcia na ktorú slúži, vhodná je aj ako pena na holenie. Jedna nevýhoda je však, že pena nepriľne až tak k pokožke, ako peny určené priamo na holenie, takže som zostala len pri vyskúšaní a penu používam na to, k čomu bola primárne určená a teda na občasné čistenie a  odličovanie pleti. Pena nie je zlá, no mne vyhovuje iný spôsob čistenia, či odličovania pleti a zostávam verná pleťovým vodám, či micelárke.

Hydrabio Peeling
 Čistí pokožku do hĺbky, čím jej umožní naplno zúžitkovať hydratačné účinky výrobkov Hydrabio určených na starostlivosť o pokožku.
 Naučte sa navlhčiť samotnú pokožku: Patent Aquagenium®.
• Nespôsobuje tvorbu komedónov, hypoalergénny.
Objem: 75 ml.
Odporúčaná cena: 16,19 €
Hydrabio peeling
Peeling, podobne ako aj maska je veľmi jemnej a krémovej konzistencie, no ako každý peeling obsahuje peelingové zrniečka, ktoré účinne pomáhajú pleti zbaviť sa odrumretých buniek. Pleť je po použití peelingu hebká a hydratovaná, ani nemám dojem, že by bolo nutné použiť na tvár krém. Ale ja si ho už len zo zvyku nanesiem, pre istotu, nech ma netrápi suchý pocit, ktorý ale po aplikácii tohto peelingu necítim. Peeling používam asi raz za dva týždne, asi by som mala aj častejšie, ale nemám veľmi rada oplachovanie tváre, kedy stále niekde cítim ešte peelingové zrniečka, a cítim si ich aj pri krémovaní ešte. Neznášam keď mi voda steká kade tade :) Podobne je to aj pri čistiacej pene, ktorú používam len v sprche, keď všetko pekne krásne spláchnem do odtoku.  Inak mu nemôžem nič vytknúť, pekne mi zjemní a hydratuje. 

***
Bojujete aj vy so šupinkami na svojej pleti? Ak nechcete, aby sa z vás stala morská panna skúste Hydrabio produkty, naozaj účinne pomáhajú a zatočia so šupinkami jedna radosť. Samozrejme je tiež dôležité dbať aj na pitný réžim a dodávať telu i pleti hydratáciu aj zvnútra. Nikdy nebolo mojou silnou stránkou dopovanie sa tekutinami, niekedy som mala až pocit, že mi ide voda hore a nie dolu krkom. Naučila som sa však mať vždy na očiach flašu, alebo pohár s vodou, z ktorého si priebežne počas dňa upíjam. 
Máte s produktami určenými na dehydrovanú pokožku vlastnú skusenosť? Boli ste s nimi spokojné? Ja verím, že áno!

4 komentáre:

  1. pekne zrecenzované ... Biodermu používam veľmi rada ... a teraz sa už neviem dočkať na novinky ... už nech sú tu :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na novinky sa nevie dockat sestra, ta ma opacne problemy s pletou ako ja, a pritom sme dvojicky, nechapem tomu, clovek by si myslel, ze budeme mat rovnaky typ pleti

      Odstrániť
  2. tak ja mam divnu plet, vsetko ma na nej stipe, mam akne, ale zas ju nemam mastnu, ale citlivu, svina plet :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť