nedeľa 3. februára 2013

Refreshing & Clarifying Toner

Ahojky kočky moje,
dnes tu mám pre vás recenziu na pleťovú vodu od Himalaya Herbals, čo je vlastne prírodná ázijská kozmetika, pre tie z vás, ktoré ju náhodou nepoznáte. Silnou stránkou Himalaya Herbals je použitie 100 % prírodných a rastliných látok. Ak vás to zaujalo viac informácií sa dozviete na domovskej stránke tejto kozmetiky. 


Pleťová voda neobsahuje žiadne parabény, alkohol ani syntetické farbivá.
hĺbkovo čistí póry a sťahuje ich 
kontroluje produkciu mastnoty 
pleť osviežuje a 
zanecháva ju čistú, jemnú a žiarivú 
pleť čistí bez vysušovania
Použitie:
Naneste pleťovú vodu na tampón a pleť vyčistite.
Určená na normálnu a zmiešanú pleť.

Pleťová voda splní takmer všetko čo sľúbi. Krásne pleť vyčistí, póry hlavne tie na nose sú po vyčistení menej viditeľnejšie na pohľad a pokožka je na pocit menej mastná hlavne tá moja v oblasti T-zóny. No pociťujem ľahký pocit pnutia v oblasti lícnych kostí smerom k brade a na vrchu čela smerom ku vlasom. Tam mám obvykle pokožku suchú, takže ma to celkovo vôbec ani neprekvapuje. Pleťová voda je určená na normálnu až zmiešanú pleť, tá moja ako vidíte je mastná až suchá... Zvláštna kombinácia viem :) 
Oči pekne odlíči, treba však opakovane odlíčiť aspoň dvakrát, aby zišiel dolu celý make up. Oči po použití pleťovej vody nie sú podráždené, neslzia ani ma neštípu!
Objem: 200 ml.
Cena: 5,28 €.
Niektoré produkty sú dostupné napríklad v DM Drogerii, ale túto vodu tam nenájdete. Takže sa dá jedine objednať cez internet. Ak máte záujem napíšte mi a ja vám poviem, ako funguje 15 % zľavový kód, ale okrem toho na stránke jestvuje množstvo rôznorodých zliav. 

1 komentár:

  1. Pleťovou vodu mám svou zamilovanou ale takhle nevypadá vůbec špatně! Pěkná recenze :) a zvu tě ke mě na gA.:)*

    OdpovedaťOdstrániť