streda 27. februára 2013

Moschino: Funny!

Ahojte! 
Dnes by som vám rada bližšie predstavila opäť jeden z voňavých darčekov, ktoré som dostala pod stromček a to Moschino - Funny! :) Bola to moja druhá skúsenosť s Moschino vôňami. Niekedy dávno - pradávno som mala ešte I Love Love spolu s telovým mliekom a sprchovým gélom. 


Funny! sa nesie v znamení pôvabu, vitality, nežnosti a spontánnosti. Kvetinový akord s jemnými prvkami ovocia vo vás stimuluje vaše zmysly, hravosť, energiu a odvahu.
Moschino Funny! v sebe skrýva zmes nezbednej hravosti a rozkoše. Ľahko vás opantá pozitívnymi emóciami, radosťou a dobrou náladou. Jej neutíchajúci optimizmus a eufória sa najviac hodí pre mladé dievčatá a ženy, ktoré sa rady zabávajú a užívajú si bezstarostnosť života.
Zábava, ktorú Moschino Funny! prináša bola inšpirácia aj pre design flakónu, ktorý ladí s podstatou samotného parfému. Vrchné tóny Moschino Funny! majú v sebe potrebnú energiu a dostatočnú dávku pikantnosti. Po doznení vrchných tónov sa prenesú na povrch čarovne nežné tóny, ktoré dajú vyniknúť vášmu ženskému kúzlu. Moschino Funny! je parfém plný šarmu a vitality.


Zloženie vône:
Hlava: pomaranč, korenie, ríbezle.
Iskrivá sviežosť ovocia otvára vôňu za pomoci tónov trpkého pomaranča, ktorý je obohatený o dotyk čierneho korenia, ktorý dodáva vôni väščiu sviežosť. Opojnú výzvu a zvedavosť vo vás prebúdzajú prekvapivé tóny chutných červených ríbezlí.
Srdce: jazmín, pivonka, čaj, fialka.
Sviežosť zeleného čaju, ktorá je vyvážená vláčnym púdrovým dotykom fialiek dodávajú zmysel kvetinovému akordu. Nežné svieže tóny pivónie v kombinácii so zmyselným jazmínom určujú jemné kvetinové srdce. 
Základ: mach, céder, pižmo, ambra.
Záver vône určuje krehká zmyselnosť a jemnosť vône, ktorú jej dodáva zmyselný akord, podčiarknutý machom a cédrom. Vôňa tak pôsobí šťavnato a sviežo. Pižmo dodáva vôni skvelú kompozíciu a lahodný pocit.

Flakón vône je hranatého obdĺžnikového tvaru, ktorý tvorí priezračné bledomodré sklo. Prednú stranu flakónu zdobí nápis: Moschino Funny! Okolo hrdla vône je prekrížená ružová stuha, ktorú upevňuje kovový gombík. Vrchnáčik parfému  je taktiež kovový a má tvar srdca. 


Funny! ma veľmi zaujala už na prvé čuchnutie, veľmi mi pripomínala I Love Love, aj keď už pomaly ani neviem ako mi voňala, no majú v sebe čosi podobné, cítiť, že obe patria pod značku Moschino. Funny! vás prvých chvíľach opantá nádhernou citrusovou arómou, ktorá je na vôni dominantná. Citrusové-ovoné vône sú mojou láskou, takže Funny! bola pre mňa dobre zvoleným darom. Dostala som ju síce na Vianoce, ale podľa mňa je skôr vhodná na letné obdobie. Vôňa je pekná, svieža a predovšetkým zmyselná, neobťažuje ma, je veľmi ľahká a predovšetkým krásne citrusovo vonia. 
Funny! si určite zamilujete , ak máte rady svieže, čisté a jemné vône, jeho kúpu určite neoľutujete. Vôňa je príjemne svieža, plná energie, sviežosti, optimizmu, eufórie a radosti zo života. Čo ma však sklamalo je jej slabá výdrž, na oblečení vydrží o čosi dlhšie. Neviem, či je to len týmto obdobím, možnože v lete by som ju vnímala intenzívnejšie, ťažko povedať. Ak ste ju mali a používali v letnom období, napíšte mi prosím do komentáru, akú máte skúsenosť s výdržou. Vďaka!

Zaujal vás parfém Funny!?
Máte osobnú skúsenosť s vôňami Moschino? Ak áno, s ktorými? Rada by som vyskúšala ďalšie, ale ani neviem, s ktorými začať :) Ktorú vôňu by ste mi odporučili?

2 komentáre:

  1. Ja som dostala Funny ako darček objednávke a veľmi mi zavoňala, takže momentálne je na mojom zozname, čo si zaobstarať:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ju mám už veľmi dlho a stále patrí k mojim top vôňam :)

    OdpovedaťOdstrániť