piatok 8. februára 2013

I love Drugstore make-up TAG

Ahojte,
dnes som sa opäť raz rozhodla spracovať tag, ktorý koluje svetom blogerskej sféry. Tento raz sa zameriam na dekoratívnu kozmetiku, ktorú nám ponúkajpú naše drogérie.

Obľúbená značka drogériovej kozmetiky?
Veľmi som si obľúbila Rimmel kozmetiku, láska k nej sa ma drží hádam už aj 6 rokov, ak nie viac. Rada nakupujem aj Essence alebo Catrice produkty, ktoré sú veľmi dostupné, ale zároveň aj praktické. V poslednej dobe som si obľúbila aj Gosh kozmetiku, ale tá je predajná v parfumériách, tak ju sem nezaraďujem.

Obľúbený produkt na tvár/líčka/pery?
Priznám sa nevedela som ktorý produkt skôr vybrať, nakoniec so siahla po tých, ktoré používam najčastejšie. Sú to moje osvedčené produkty, s ktorými zvládnem líčenie aj so zaviazanými očami, bez toho aby som čosi neprepískla.
Na tvár rada používam podkladovú bázu Fix & Perfect od Rimmelu, make up Smooth Effect a Loose Powder oba od Max Factoru. 
Líčka si rada zvýrazňujem lícenkou Match Perfection od Rimmelu.
Na pery zvyknem používať obyčajné balzamy, hojivý zázrak a podobné výmysly. Keď idem niekam von rada siahnem po lesku Royal Gloss od Rimmelu, ktorý síce to tak nevyzerá ma priezračný jemnulilinký ružovkastý odtieň.


Najmenej obľúbený produkt?
BB Cream od Dermacolu, použila som ho asi jedenkrát. Vôbec mi nesadol, nepáčia mi jeho vlastnosti, skrátka nič, len mi zaberá miesto medzi ostatnými šminkami.


Aký je podľa Teba výhodný nákup produktov z drogérie?
Ako som už v úvodne spomínala, veľmi som si obľúbila Essence, síce sa u nás nepredáva, ale vždy keď som poblíž DM drogérie zamierim si to priamo k Essence stojanu. Na výber nekonečné množstvo lakov, tých mám doma od Essence najviac, krásne tiene, jemné rúže, set na obočie, linky, ceruzky,... Od Essence som nemala asi len špirálu, keď tak nadtým premýšlam. Ale do tých neváham vraziť aj viac peňazí.


Produkt, ktorý je podľa Teba predražený?
No a sme pri špirálach, do ktorých som schopná investovať aj väčšiu sumu. Spočiatku som so špirálou bola veľmi veľmi spokojná. Dokonca som chcela napísať aj ospevnú recenziu na blog. No neviem, čo sa jej porobilo, zrazu bola suchšia, zlepovala mi riasy, úplný opak toho čo ma na nej spočiatku zaujalo. 


Ukáž nám nejakých dvojníkov(dupes) drahších produktov!
Márne som doma hľadala a obzerala sa či mi niečo nebude evokovať čosi podobné, drahšie, ale nenašla som. Ale veľmi ma to zaujalo a takmer celé poobedie som nadtýmto premýšlala. Možnože by nebolo odveci mi v komentároch ukázať nejaké tie dvojice drahší produkt s jeho lacnou polovičkou :)

5 komentárov:

  1. pre mňa je väčšina drogerkových vecí lepšia ako tie drahšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Většinu věcí nakupuju v dorgerce, dražší věcičky mám spíš jen z krabiček krásy, od čehož taky vlastně krabičky jsou. :)
    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Important Details You Should Find Out About Red Mulch Deciding
    If You Should Buy Topsoil Or Stick With What You Have
    Now

    Also visit my web page - localmusicstage.com
    My webpage ozaukee county tree nursery

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc hezký článek :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svoji první giveaway!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten BB krém od Dermacolu je strašný prepadák, úplne s tebou súhlasim..a mne nesadla ani podkladová báza od Rimmelu, väčšine vyhovuje, tak neviem prečo mne nie :/

    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť