nedeľa 3. februára 2013

Gosh: Colour Rescue Shampoo

Ahojky!
Prinášam vám ďalšiu recenziu na moju objavenú lásku Gosh kozmetiku. Pred nejakým časom som nevlastnila žiaden kúsok tejto značky, no dnes mám už slušnú zbierku. Kvalita tejto kozmetiky ma núti si ju stále zväčšovať. Priznám sa vlastním len dekoratívku, telovú a vlasovú kozmetiku zastupuje tento šampón na farbené vlásky, ktorý som maminke zaobstarala. Takže recenzia je skôr sprostredkovaná cez pocity a dojmy mojej maminy. Aby som však nadobudla akú takú vlastnú skúsenosť, tak som si raz so šampónom umyla vlasy aj ja :)

Colour Rescue Shampoo
Obsahuje unikátne zložky pre tú najúčinnejšiu ochranu a starostlivosť o vaše vlasy. 
Vlasy šetrne čistí, pričom chráni farbu pred vyblednutím a UV žiarením. Patentovaná 
rastlinná zložka Heliogenol uzamyká farbu vo vlasových vláknach a výnimočne ju chráni, 
takže vlasy pôsobia vitálne, sviežo, žiarivo a celkovo sú zdravšie a pevnejšie. 

 Aplikácia: Malé množstvo šampónu naneste na mokré vlasy a zľahka vmasírujte do pokožky vlasov. Dôkladne opláchnite vodou. V prípade potreby postup zopakujte. Na každodenné použitie. 


Šampón má jemnú krémovú konzistenciu, ktorá je však podľa nás prekvapivo aj dosť hustá. Pri umývaní  sa mi ťažšie darilo rozpeniť si šampón vo vlasoch, musela som si ešte raz na ne pustiť vodu, potom to už išlo ľahšie. Mamina si s rozpenením viedla o čosi lepšie, má totiž krátke vlasy, tie moje sú dlhé vyše polky chrbta. Vlasy boli po umytí hebké na dotyk. Po vysušení sa krásne leskli, tie maminine zafarbené oveľa viac. Moje od prírody hnedé nadobudli zdravší sviežejší vzhľad. 
Šampón nás veľmi upútal nááádhernou šťavnatou vôňou, ktorá nás sprevádzala aj pár hodín po umytí vlasov. Vlasy nám vydržali po umytí zhruba dva dni v schopnom stave, čo mňa osobne dosť prekvapilo, keďže sa v popise produktu píše, že je vhodný na každodenné použitie. 
Objem: 250 ml.
Cena: 7,50 €.

Máte skúsenosti s Gosh kozmetikou? Aký je váš názor na ich produkty? Používate aj iné ako dekoratívne výrobky?
P.S.: Nezabúdajte aj na Gosh Giveaway! 

8 komentárov:

  1. Tady si vždycky pěkně počtu. Stejně jako pleťová voda, i tahle recenze se mi moc líbí !:)*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeeej dakujem :) vzdy ma potesi, pozitivna reakcia, aspon viem ze to ma zmysel a nerobim to len sama pre seba :)

      Odstrániť
    2. milá reakce :) Občas bych takové taky brala...na vzpruhu :)) ...ale samozřejmě je to Danka super recenze, jako každá jedna :)

      Odstrániť
  2. toto by potešilo moju mamku ;) teba zas poteší že to je veľmi pekne napísané :PP :D ako ťa ja viem zmanipulovať.. :D (myslím aby si bola šťastná) hádam sa mi to podarilo...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bohuzial co sa tyka ich stetcov, tam je to s kvalitou o dost horsie... Ale opis samponu znie dost lakavo...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stetce nemam, tak neviem posudit, mam len kopec tienov, BB cream, korektor, ceruzku,..

      Odstrániť
  4. Rovnako ako hovoríš ty aj u mňa sa začína hromadiť kozmetika od Gosh a tiež samá chvála :))

    http://catherinestyl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť