utorok 8. januára 2013

Výmena balíčkov s Lillianou

Ahojky!
Dnes mi prišiel balíček od Lilly :) Neviem, či ste na mojom Fb postrehli, ale Lilliana na svojom blogu zorganizovala výmenné balíčkovanie. Cieľom tejto výmeny bolo poslať si navzájom balíček, v ktorom bude čosi čo nás vystihuje. Veľmi ma zaujala táto myšlienka a bez váhania som sa zapojila do výmeny :)
Včera sme si balíčky posielali a dnes mi ho už poštárka doniesla. Normálne sa mi podlomili kolená, keď som zbadala takto krásne zabalený balíček, niečo podobne som chcela urobiť aj ja, no nemala som doma žiadnu krabičku, ktorá by na to bola vhodná :(


Po dlhom rozmotávaní balíčku a radostnom šklbaní papiera na mna vykukla krásna dekoratívna škatuľa, ktorá ma veľmi potešila a už sa teším, ako si v nej budem čosi ukrývať:) Dlho som neváhala a škatuľu som hneď otvorila. Dnu ma čakalo kopec prekvapení, ktoré vám pomalinky hneď a zaraz predstavím :)




Ako prvé si môj hladný žalúdok všimol na vrchu balíčku bonbóniky. Mám veľmi rada v balíčkoch takéto sladké prekvapenia v podobe cukríkov a podobne. Už sa teším ako si ich vychutnám pri poobedňajšej kávičke.


Ako druhá v poradí si moju pozornosť vynútila táto hviezdička, ktorá je myslím odliatkom zo sadry. Krásny svietnik, ktorý mi bude zútuľnovať moju izbu. Vždy si rada po večeroch zapálim kahančeky a užívam si príjemnú atmosféru, ktorú mi dotvárajú.


Srdiečko na ohrievanie rúk, ma veľmi potešilo. Niečo podobné mám doma od značky Ria, taký fialový obláčik, ktorý mi spríjemňuje moje dni. Srdiečko tsi teda u mňa uplatnenie určite nájde!

Ďalej sa v balíčku skrývalo množstvo kozmetických taštičiek medzi nimi aj eko taška Mary Kay a super prívesok na mobil, ktorý krásne cingá, keď ním trošku potrasiete...Keď sa mi stratí mobil v kabelke a nebudem mať po ruke prezváňača, len zahrkám a hneď ho nájdem:)


V zelenej Mary Kay taštičke sa navyše ukrývali ešte handmade mydielka. Sú roztomilé, najskôr mi ich bude ľúto aj používať ako sa poznám. Ale keďže boli dve žlté, tak aspoň jedno vyskúšam :)


Na dne balíčku ma ešte čakala Mary Kay linka, som na ňu veľmi zvedavá, časom sa môžete tešiť aj na recenziu. I keď mne sa vždy roztrasú ruky, keď si kreslím linku, ale snáď si na seba zvykneme :)


Ako posledný bol na dne škatuľky položený "debilníček." Taký istý doma mám len v takej fialovej kombinácii. Píšem si doňho všetko možné aj nemožné. Pomaly ho aj dopíšem, tak sa teším že bude mať podobného nástupcu :)


S balíčkom Od Lilly som veľmi spokojná, i keď musím povedať, že som skôr ratála, že to bude viac balíček orientovaný na dekoratívnu kozmetiku a z toho handmade a iných vecičiek, ktoré máme rady a sú pre nás typické bude jedna alebo dve vecičky. Preto dúfam, že sa Lilly bude môj balíček páčiť, hoci som sa v ňom menej zamerala na  vlastnú tvorbu. Dohodli sme sa, že balíček bude v cenovej hodnote 10 Eur, okrem poštovného, balného či kozmetickej taštičky vynímajúc. Mám dojem, že tento balíček presiahol hodnotu, akú sme si stanovili, pretože v ňom bolo množstvo drobností a pozorností. Lilly sa veľmi pochlapila! 
Veľké potešenie na mojej strane :)

9 komentárov:

  1. Super balíček :) A ten fialový debilníček mám aj ja :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný :) Já na svůj swap teprve čekám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som zvedava na vas ostatne, co vam pride a od koho...uz co by ste clanky pisali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úplne luxusný balíček ;) ten debilníček parádny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeeejdanenko, ja cakam na mail, ze kde mam poslat a on v spame :( nebyt tvojho prispevku Dani, tak veru neviem neviem :D krasne vecicky - hlavne tie mydielka vypadaju genialne a hned by so niektore vyskusala :o taky ten hrejivy vankusik mam tiez - bieleho medveda :))) ja mam balicek zabaleny a pripraveny na odoslanie. a to vzdy vsetky moje foldriky kontrolujem. nechapem, ako mi mohol tento preklznut:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak si to rychlo odkomunikujte, som zvedava, hlavne na tvoje handmade vecicky :)

      Odstrániť
  6. Super nápad. Zavítaj na moju giveaway: http://momosbeautydiary.blogspot.sk/2013/01/giveaway-ii.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lovely package of lovely items xx

    I use the translate button to read your blog in English :)

    Do you want to follow each other? x
    http://british-bargains-and-beauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvelé veci ti poslala,hlavne tie mydielka :)

    OdpovedaťOdstrániť