streda 30. januára 2013

Vlasy, ach tie vlasy...

Ahojte!
Dnes som sa rozhodla napísať taký info článok, o tom, ako som sa dozvedela o profesionálnej vlasovej kozmetike Kallos, ktorá je obľúbená najmä u profesionálnych kaderníkov. 
Moja susedka sa stala pre mňa dvornou kaderníčkou a zvykne si objednávať kadernícke potreby pre poskytovanie svojich služieb. Nedávno, keď som sa zverila do jej starostlivosti mi odporúčala rôznu vlasovú kozmetiku, ktorá by bola vhodná pre moje vlásky.  Tie moje si robia čo chcú a ja sa snažím s nimi ako tak skamarátiť a skúšam to rôznymi spôsobmi a rôznymi vlasovými produktami. 
Čo ma najviac trápi je rýchlosť akou sa moje vlasy mastia, nakoľko sú moje vlasy veľmi jemné a krehké... Myslím, že to trápi väčšinu z nás, aspoň čo som sa s priateľkami na túto tému bavila. 
Vraví sa, že vlasy sú korunou našej krásy, a preto som neváhala a zrealizovala som objednávku rôznych produktov, ktoré mne a mojej rodinke pomôžu a dodajú našim vlasom krajší vzhľad. 

Objednávali sme si tri ženy - ja, sestra a mamina - takže produkty sú rôznorodé, každá sme si do nákupného košíku prihodili to, čo sa nám podľa vlastného uváženia hodí. 
Maminka bola veľmi skromná nechcela nič, že ona si nepotrpí,... Objednali sme jej preto aspoň štetec na farbenie vlasov.
Sestra má problémy s lupinami, často ju neskutočne svrbí hlava, hoc aj hneď po jej umytí, takže jej jediné prianie bolo vyskúšať šampón, ktorý jej bude nápomocný s týmto problémom, ktorý ju trápi. 
Vybrala si šampón proti lupinám KJMN je veľmi účinný na odstránenie lupín už po prvom použití. Zloženie šampónov proti lupinám KJMN je z prírodných látok, dlhodobým používaním zabraňuje tvorbe nových lupín, dáva pokožke prirodzené pH, celkovo posiľuje a dodáva vlasom zdravý vzhľad a vitalitu. Sú určené aj pre normálne a mastné vlasy a dáva im dlhotrvajúci efekt zdravých vlasov bez lupín.
Ja som si zase objednala šampón L´OVIEN ESSENTIAL s mentolovým efektom, špeciálne vyvinutý pre zachovanie alebo obnovenie zdravých vlasov a zároveň obnovenie jejich vitality. Odstaňuje kozmetické, fyziologické a hygienické problémy vlasov - padanie vlasov, tvorba lysín a nadmernú krehkosť vlasov.
Ďalšie produkty sme si vybrali viacmenej spoločnou voľbou. Ako som už spomínala v úvode článku vlasy sa nám zvyknú rýchlejšie mastiť. Vlasy mi vydržia v schopnom stave cca dva dni a už dlhšie sme chceli vyskúšať suchý šampón, tak prečo nie práve teraz, keď sa v ponuke Kallos šampónov nachádza aj takýto produkt vo forme spreja :)
Do košíka sme si ešte každá prihodili jeden sprcháč, ja mandarínkový...túto vôňu veľmi môžem, teda celkovo citrusové vône sa mi páčia a priam ich vyhľadávam, sestra si vybrala výživný s obsahom argánového oleja - oba majú dávkovač, čomu som veľmi rada. V poslednej dobe som si všimla na sebe, že vyhľadávam tieto typy kozmetických produktov. 
Nakoniec sme ešte zablúdili medzi nechtové produkty a vybrali sme si odlakovač bez obsahu acetónu, ktorý je založený na olejovej báze, ktorej roztok nie je nechtu škodlivý. Navyše krásne citrónovo vonia...jedna báseň :)
Musím veľmi vyzdvihnúť šikovnosť tímu, ktorý stojí za hlavičkou e-shopu. Objednávku sme zrealizovali v pondelok večer, kedy sa mi priamo prihovorili na online chate, že teraz toho majú trošku viacej a teda, či by mi neprekážalo menšie zdržanie objednávky. Problém mi to nerobilo, navyše ma príjemne prekvapil profesionálny prístup k informovanosti zákazníka. Na podobnom princípe informovanosti fungujú aj mailom podávané správy ohľadom objednávky, kedy vám príde každá zmena stavu vášho nákupu vo forme mailu. 
Dnes ráno mi volal kuriér, že má pre mňa dva balíčky, zostala som mierne v šoku, aké dva?! Veď čakám len jeden, určite to nebude moja pondelková objednávka. Veď sme sa dohodli, že stačí začiatkom budúcehú týždňa... No na moje veľké prekvapenie mi kuriér priniesol v jednom z dvoch balíčkov, práve pondelkovú objednávku. Všetko, čo som si objednala prišlo zabalené v klasickej krabici, ktorá obsahovala aj veľa bublinkovej fólie :)))) 
Krabica bola prelepená reklamnou páskou, neviem ako vy, ale mám rada, ak si firma potrpí aj na takýchto detailoch. Je to estetickejšie a také svojské. 
Máte vlastnú skúsenosť s Kallos produktami? Ak áno akú? Ja tú svoju len teraz začínam získavať, ale časom vám ju sprostredkujem vo forme recenzií.

4 komentáre:

  1. ja mám zatial len dve masky-placentu a latte,a som spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rozmyslala som aj nad maskou, ale nerada si cosi nechavam na hlave dlhsie a potom to oplachujem a tak...to ma obtazuje, skor vyhladavam nejake bezoplachove pripravky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fiha, tak to je naozaj super. zvlast v nasich koncinach sa to velmi nevidi...momentalne nic nepotrebujem, ale pridam k oblubenym strankam a ked budem zas doplnat zasoby tak to omrknem podrobnejsie...vdaka za tip ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som ju teraz začala používať.
    Uvidím časom,ale čo mi kamarát-kaderník dával kallos na vlasy...vždy som ich mala krásne.

    http://lifelovezaza.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť