sobota 29. decembra 2012

Eye Primer - Zoeva

Ahojte :)
Už nejaký ten týždeň som testovala podkladovú bázu pod očne tiene od Zoevy a dnes mám tak viac času, aj atmosféra a podmienky na písanie sú pre mňa viac než priaznivé, tak som sa rozhodla, že recenziu dnes konečene dokončím. Na úvod ešte poznamenám, že toto je jedna z troch báz alebo primerov pod očné tiene. Časom vám predstavím zvyšné dve. Tento zoevovský primer je však pre mňa naj, preto vám ho predstavujem ako prvý :)


Eye Primer je podkladová báza pod očné tiene. Pripraví vaše viečka na nanesenie očného makeup-u. Dôležitá pomôcka pre intenzívne a trvanlivé líčenie očí. Jemná textúra sa ľahko nanáša, vyrovnáva povrch a vytvára dokonalú podkladovú bázu pre nanesenie a rozotieranie sypkých alebo krémových očných tieňov.
- maximalizuje farebnú intenzitu očných tieňov
- ochraňuje a ošetruje jemnú pokožku na očných viečkach vďaka obsahu vitamínu E
- zabraňuje usádzaniu očných tieňov v líniach očných viečok
- makeup zostáva hodiny intenzívny a neporušený
- je neparfémovaný
Eye Primer by nemal chýbať vo výbave modernej ženy!
TIP: Ak nemáte čas na nalíčenie očí, použite našu podkladovú bázu. Svojim žltým podtónom vyrovnáva farebné nedokonalosti očných viečok ako je začervenanie a tmavé sfarbenie kože. Vaše oči budú vyzerať sviežo a bez známok únavy. 


Cca pred rokom som začala zisťovať, že existujú nejaké tie bázy, dovtedy som vôbec ani len netušila, že takýto skvelý pomocníci existujú. Bola to obrovská chyba, teraz si život bez bázy pod očné tiene či make up neviem ani len predstaviť. 
Vždy som mala nervy, keď som sa pekne namaľovala a celkový efekt vydržal, no viac menej ani nevydržal veľmi dlho. Preto som sa nikdy s líčením nehrala veľmi dlho, veď na čo aj, keď to nemá veľký význam. Moje líčenie pozostávalo vždy z jedného či maximálne dvoch tieňov, po cca dvoch hodinkách som mala už len nežiaducu linku zliatu v zhybe oka. Neznášala som to! Jemne som si ju prstom vždy rozotrela a častejšie si kontrolovala líčenie očí. 
No ale tomu je koniec :) Odkedy používam primer, nielen tento od Zoevy, tak mám po problémoch! Aspoň čo sa líčenia očí týka :)
Teraz sa toľko šantím, len tak doma z nudy, keď mám dlhšiu chvíľku nanesiem bázu na viečko a čarujem :) Dokonca som bola dvornou vizážistkou maminy na vianočný večierok. Použila som bázu práve od Zoevy, nakoľko mamina má už krajší vek a jej tvárička nie je dokonalá ako nás slečiniek. 
Mamina má pleť už poznačenú vekom a vidieť to aj na jej viečkach, sú sfarbené viac dohneda aj padnutejšie, takže pôsobia unaveným dojmom. Musím povedať, že primer jej oči krásne rozjasnil a jedna radosť som maminu líčila. Spokojnosť v jej očiach ma tešila najviac. Na druhý deň som sa maminy pýtala, kedy prišla domov. Vraj niekedy ráno o štvrtej a viete čo? Oči mala krásne nalíčené cca 14 hodín. Podobne aj sestrin make up vydržal z poobedia dorána v dokonalom stave. 
Bázu sme si teda všetky obľúbili, pretože nám naozaj zaistí krásne líčenie očí. Sýtosť tieňov je oveľa výraznejšia ako bez použitia bázy, no čo ma teší najviac nezlievajú sa mi tiene, vydržia naozaj dlho odrána do  večera, či od večera do rána. Báza je skvelej konzistencie, niečo ako balzam, krásne sa rozotiera, oči pekne rozžiari vďaka perleťovým pigmentom, ktoré v sebe obsahuje, inak je však bezfarebná, takže sa super hodí hoci len pod linku :)
U mňa bodoval na plnej čiare, nemám čo vytknúť!
Cena: 4,80 ,-
Gramáž: 5 g.

3 komentáre:

  1. myslim, ze je to dobra vec ja pouzivam podklad od znacky Gosh :)
    rada ta vidim aj ja na mojom blogu :)
    http://motivaciadna.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. o tejto báze som veľa kladne počula ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. u mna boduje už rok na plnej čiare tato baza ! :o)

    OdpovedaťOdstrániť