pondelok 3. decembra 2012

3. Green *ACC*

Ahojte!
Máme tu ďalší deň Advent Calendar Nail Challenge, v poradí už tretí :) Farba tretieho dňa je zelená, priznám sa moc zelených lakov doma ani nemám, nemusím zelenú farbu. Teda aspoň čo sa lakov na nechty týka. Keď som bola mladšia, bola to moja obľúbená farba, až na pár rokov dozadu. Dokonca aj izbu mám vymaľovanú na jabĺčkovú zelenú, ale to sa na jar dúfam zmení :)
Nechty som si nalakovala metalickým zeleným lakom značky-neznačky Maxima, neviem, či vám to niečo vraví. U nás v eurovom obchode predávajú tieto laky. Odtieň som nenašla nikde, ošúchané to nie je, takže asi ani popisné číslo, či názov nemal. Lak som kupovala v ošiali zvano watermarble, s tým že si nebudem mínať fajnejšie laky :) Ale bola to výhodná kúpa, neskôr som si kúpila ešte šedý a ružový, ktoré bežne nosím, sú na svoju nízku cenu až priveľmi kvalitné :) Na prstenník som si dala dve vrstvy Avon - Speeddry+ odtieň tiež neviem nájsť, ale j to taka metalická jabĺčkovo-zelená. Potom som si za pomoci tenkého štetčeku nakreslila stromček, ktorý som ozdobila Rimmeláckym Lasting Finish - 066 Cranberry Zest a Maybelline minicoloramou - 100 Urban Lemon a KleanColor - 50 Cappuchino.
Zajtra sa teším a dúfam, že aj vy spolu so mnou na striebornéé nechtíky.

2 komentáre: