pondelok 17. decembra 2012

15.Something Cozy *ACC*

Ahojte :)
Something Cozy, tak znie téma 15ho dňa Advent Calendar Nail Challenge... dlho som premýšlala, čo nalakujem, nakoniec mi to napadlo, keď som si včera večer zapálila sviečky pre krajšiu atmosféru a uvedomila som si, že svetlo sviečok mi veľmi zútulňuje izbu a hlavne navodzuje príjemnejšiu atmosféru a náladu. Tak bolo rozhodnuté...ja si síce rada zapálim čajové kahančeky, ktoré sú aromatické, no na nechty som sa rozhodla pre dlhšiu sviecu, viac to vynikne.

Najskôr som si nechty nalakovala krásnym nude lakom od Essence - Nude Glam 07 café olé v jednej vrstve. Potom som si nakreslila hrubším štetcom na nail art sviečku s voňavým lakom od Rimmelu - I love Lasting Finish 066 Cranberry Zest, potom som si nakreslila knot sviečky s čiernym lakom taktiež od Rimmelu 800 Black Out a plameň s lakom od Rimmelu I love Lasting Finish 058 Lemon Drop. Nakoniec som ešte vsadila červené kamienky doprostred plameňa a zafixovala Top Coatom od Catrice.

2 komentáre: