pondelok 10. decembra 2012

10. Lights *ACC*

Ahojte! 
Dnes som mala za úlohu vytvoriť nail art s krásnou tématikou - Lights :) Priznám sa osobne svetielka nemám rada, keď ich musím rozmotávať...keď fungujú a zrazu, keď sú na stromčeku, tak jedna malá sviňucha vypovedá službu a stromček nesvieti vôbec,... neviem ak u vás, ale u nás každý rok štrajkujú svetlá, aj tie staré aj nové...to majú v sebe asi nejako naprogramované či čo :) Ale svetlá ako námet pre vianočný nail art, sa mi veľmi pozdáva.
Nechty som si nalakovala v dvoch vrstvách lakom od Rimmelu, konkrétne Whitenerom - lak, je takej jemnej mliečnej farby, takže mi to prišlo ideálne ako podklad pre zvolenú tématiku. Potom som si za pomoci tenkého štetčeku a lakom taktiež od Rimmelu - 60 Seconds - 800 Black Out,  nakreslila kábliky a kontakt na žiarovku :) Potom som si už len bodkovačom dokreslila farebné žiarovky. Konkrétne červená - Essence 61 Fame Fatal, modrá - Essence 98 Walk On Air a žltá - Maybelline mini Colorama 100 Urban Lemon.

5 komentárov:

  1. Už viem, na ako si zajtra budem nechty lakovať ;-) Je to veľmi pekné, aktuálne, zaujímavé ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sú pekná škoda, že ja som lenivá na lakovanie nechtov:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto som si robila uz aj ja a mala som to spatne :D tebe sa to velmi vydarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť