pondelok 12. novembra 2012

Voňavé Vianoce

Ahojte! 
Dnes tu mám pre vás článok, v ktorom vám predstavím voňavé tipy pod vianočný stromček pre nežnejšie pohlavie. 
Neviem ako vy, ja osobne mám rada, keď sa o Vianociach hovorí neskutočne predčasne, avšak nemám rada ani ten predvianočný zhon a stres pri zháňaní darčekov. Myslím, že polovica novembra je ideálny čas na zamyslenie sa, čím obdarujeme svojich blízkych. Rada nakupujem darčeky s jasnou predstavou, skôr viem čo chcem, kam pre darček zájsť a na aké veci sa v obchodoch zamerať. 
Každá žena sa poteší kozmetike, aspoň nepoznám žiadnu, kde by bol opak pravdou :) Najvhodnejším kozmetickým darom je pre mňa vôňa. Sprevádza ma každým krokom počas dňa. Pripomína mi príjemné chvíle a okamihy, ktoré sa mi s tou ktorou vôňou spájajú. 
Keďže sú Vianoce čas, kedy hlbšie siahame do peňaženiek, preto navrhujem ako vhodný darček vône od AVONU.
S touto katalógovou kozmetikou sa určite stretla každá z nás. Je veľmi rozšírená a populárna. 
Ak nemáte vo svojom okolí žiadnu Avon Lady, či Gentlemana :), skúste napríklad e-shop s parfumami, kde sa nachádza množstvo kategórií kozmetických značiek, či produktov za super ceny. Dodanie je rýchle, viete si skontrolovať stav svojej objednávky, je tu aj možnosť výberu platby - nemusíte nikam chodiť v tomto nevľúdnom počasí a darčeky vám prídu kuriérom až priamo k vám domov :) 
Vône vám predstavím poradí, ako som sa s nimi spoznala ja :) 

1. In Bloom by Reese Whiterspoon 
Tvárou tejto úžasnej omamnej vône je známa herečka Reese Whitherspoon, známa z Nebezpečných známostí, či Pravej blondínky :) Na trhu je už nejeden rôčik, no stále sa mi nezunovala a využívam ju len na výnimočné príležitosti akými boli štátnice, promócie, sesternicina svadba a pod. Už tieto príklady vám môžu naznačovať, že vôňa je veľmi elegantná no zmyselná zároveň. In Bloom je vôňa, ktorá dopĺňa osobnosť ženy, ktorá vie, čo chce. Vhodná pre ženy vášnivé, dôstojné, ale i odvážne. 
Zloženie vône: 
Hlava: čaj, broskyňa, zelené tóny. 
Srdce: magnólia, gardénia, jazmín. 
Základ: kašmírové drevo, ambra, kvetinové tóny. 
Objem: 50 ml.
2. Outspoken by Fergie 
Druhá vôňa, ktorú vám dnes predstavuje vznikla taktiež za spolupráce s jednou výnimočnou a jedinečnou ženou, je ňou speváčka Fergie, ktorú preslávila skupina The Black Eyed Peas. Perfém je vhodný pre silné a odvážne ženy, ktoré sú plné sebaúcty a porozumenia. 
Outspoken predstavuje osobnosť, zmyselnosť a zvodnosť ženy. Vôňa je veľmi intenzívna, zmyselná a dráždivá. 
Zloženie vône: 
Hlava: šafrán, ríbezle, carambola. 
Srdce: jazmín, tuberóza, mučenka. 
Základ: koža, drevo, vetiver. 
Objem: 50 ml.
3. Perceive Dew
Vôňa je veľmi svieža a ľahká, vhodná na každý deň. Je svieža ako čerstvý vánok, keď lúky iskrí rosou alebo keď kvety začnú kvitnúť. To je oficiálny text a plne sa s ním stotožňujem, krajšie by som vôňu nepopísala. Vôňa je vhodná pre energické ženy zmyselné a optimistické zároveň. Pre ženy, ktoré zbožňujú svitania, kvitnúcu jar a sviežosť prírody. 
Zloženie vône: 
Hlava: citrón, melón, frézia. 
Srdce: zimolez, morský vánok, marhuľa. 
Základ: zlatistá ambra, hodvábny mošus, santalové drevo. 
Objem: 50 ml.
Každá žena má rada iné vône a presne také sú aj moje tri tipy na vianočný darček. Určite nimi nič nepokazíte, verte mi mám ich odskúšané, krásne voňajú a aj výdrž je dostatočne dlhá.
Máte niektorú z nich aj vy samé? Ste s nimi spokojné, tak ako aj ja? Pevne verím, že áno! 
Zaujímave, že až teraz som si všimla, že všetky majú krásny "kryštalický vrchnáčik," asi mám rada čisté línie:)

9 komentárov:

  1. tak o tychto parfemoch som v zivote nepocula, ale vyzeraju pekne :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. voňavé budú už keď budeme koláčiky vypekať :** ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tu poslední jsem dostala minulý rok k vánocům a voní fakt báječně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné flakony, ale z vůní bych si asi nevybrala :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Outspoken jsem měla ve vzorečku a docela mě zaujmula. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahojky..Perceive voní úžasně:) Zvu tě k sobě na giveaway o výrobky Sephora
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. In Bloom by Reese Whiterspoon jsem měla, ta voní moc hezky, přesto ale stále používým tu samou, mojí nejdražší Versace bright crystal

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Outspoken by Fergie mám aj ja a podľa mňa je úžasná! Po skoro roku, čo ju používam mi ešte stále vonia :-).

    OdpovedaťOdstrániť