piatok 23. novembra 2012

GIVEAWAY u SpaceSusi


Kamoška ma poprosila, či jej nezazdieľam Giveaway a ja si vravím prečo nie :)
Zuzkine blogy sú vždy prepracované, do detailov preskúma produkty, o ktorých píše, jej čechoslovakizmy sa mi vryli do srdca. Veľmi rada čítam jej články a myslím si, že si reklamu zaslúži.
Ceny do GA sú krásne a vyhrať môžete až dve :) Viac info už kopírujem od  Zuzky :)
Pozor čas na zapojenie sa máte už len do zajtra!

Balíček č. 1
- Rimmel 60 Seconds lak na nehty
- Dermacol lesk na rty 
- vzorek parfému Slip into...Daring od Avonu
+ nějaké vzorečky


Balíček č. 2
- Rimmel tvářenka
- Essence lesk na rty
- vzorek rtěnky Brilliance, Avon
+ vzorečky


Viac info už kopírujem od  Zuzky :) 
Pozor čas na zapojenie sa máte už len do zajtra!

CO UDĚLAT PRO VÝHRU? 
sledovat můj blog přes GFC
napsat komentář, ve kterém uvedeš e-mail + jméno, pod kterým mě sleduješ
napsat číslo balíčku, který by si raději vyhrála
- být z ČR nebo SR
- nepovinné, ale potěší - napiš, co se ti líbí/nelíbí na mém blogu

Losovat bude random.org ze všech komentářů, které budou pod tímto článkem :)
Výherkyně poté budu kontaktovat! 

GIVEAWAY KONČÍ 24. 11. 2012! 

8 komentárov:

  1. 26nikolka26@seznam.cz, krasna ga, balicek 1 se mi libi,ctenarem jsem. Mas krasny blog a design.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GA prebieha u ZUZKY!!!
    http://spacesusi.blogspot.sk/2012/11/giveaway-co-me-dnes-potesilo.html#.UK_N9eTAdWN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvela giveaway!
    Baliček č.2 a sledujem ta pod xoxopatty
    Pathusqa-87@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. POZOR
    GA prebieha u ZUZKY!!! Uz len dodnes!

    http://spacesusi.blogspot.sk/2012/11/giveaway-co-me-dnes-potesilo.html#.ULChYOTAdWP

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduju jako Luczynka, mrs.luczynka@seznam.cz
    A líbí se mi 2.balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť