štvrtok 27. septembra 2012

Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal

Ahojky!
Určite si spomínate ako som pred nedávnom v článku o Rimmel novinkách písala aj o vodeodolných ceruzkách Scandaleyes :) 
Odtiene ako som už spomínala sa u nás predávajú v týchto odtieňoch:
001 Black,
002 Sparkling Black,
003 Brown,
004 Taupe,
005 Green,
006 Silver,
007 Purple.
No videla som už aj modrú verziu, tak ak beháte krížom krážom po svete, možnože nájdete v drogérkach aj iné kúsky :) Ja vám prinášam recenziu posledných dvoch zo siedmych spomínaných :) Silver & Purple.
Ako prvú som mala možnosť vyskúšať fialovú ceruzku. Najskôr som si ňou čiarkla len po ruke a po umýtí riadov som zistila, že ceruzka na ruke ešte stále zotrvala, no keď som si s prstom skúsila čiarku rozmazať veľmi ľahko zišla dolu. Myslím si, že za to môže aj jej krémová konzistencia, ktorá umožňuje rýchle a precízne namalovanie. O pár dní na to, som mala možnosť vyskúšať aj striebornú verziu ceruzky. Tá ma nadchla a očarila oveľa viac ako fialová, pretože tých doma vlastním už niekoľko. 
Ceruzka je krémovej konzistencie, ako som už spomínala, ďalej je vodeodolná, to naozaj, drži pekne na svojom mieste, len si netreba potom šúchať alebo trieť oči, ako mám ja vo zvyku / ale bez vody obstála aj pri tejto zaťažkávajúcej úlohe/ :) Ceruzky sú veľmi sýte a kvalitne pigmentované, hlavne čo sa tej striebornej týka. Nielenže má krásnu výraznú farbu,ale obsahuje aj perleť, ktorá krásne zvýrazní líčenie a dodá očiam iskru :) Ceruzka vydrží na očiach celý deň, odrána do večera. Čo sa týka odličovania, používam micelárku H2O od Biodermy, ktorá odmaluje čokoľvek, vrátane vodeodolných šminiek. 
Vyskúšala som viacero kombinácií líčenia so Scandalkami, no najviac sa mi páči táto verzia líčenia, kde som použila mono tiene Urban Decay- Freakshow, pričom som pozdĺž celého horného viečka naniesla striebornou ceruzkou linku. Ceruzka pekne chytá ako na holé viečko, tak aj na akékoľvek tiene. Striebornú ceruzku som taktiež naniesla do cca polovice spodnej linky smerom od vnútorného kútika. Fialovú ceruzku som naniesla od vonkajšej línie smerom dnu /žiaľ na foto to nie je dobre zachytené/. 
Ceruzka sa nachádza akoby v plastovom obale, takže jej strúhanie je trošku obtiažnejšie, ak však máte po ruke klasické strúhadko zo školských peračníkov, ten váš problém s tupou ceruzkou, raz-dva vyrieši :)
Pripájam vám ešte pre ilustráciu obrázkovú verziu, ktorú môžete vzhliadnuť od zajtrajšieho dňa na portáli rimmel.sk.

4 komentáre: