sobota 15. septembra 2012

Pretty Woman na Facebooku!

Pekný večer kočky!
Tak už aj ja som podľahla novej móde a zaregistrovala som svoj blog na facebooku! 
To však neznamená, že to tuna budem zanedbávať, práve naopak! 
Keďže už takmer každý, má svoj účet na tejto sociálnej sieti, môžem byť prostredníctvom fanúšikovskej skupiny bližšie k vám aj tam :)


Takže ak máte záujem "lajknite" moju stránku Krinolina - Pretty Woman, teším sa na vás :)

P.S.: Momentálne prebieha aj anketa o tom, aký článok by ste si rady prečítali na moj blogu v najbližšej dobe. Mám totiž rozpoužívaných viacerov produktov a neviem sama, ktorému sa mám venovať skôr.

1 komentár:

  1. Stránky máš krásný, i když jsem přiznám, že já jsem úplný antitalent a nefacebookovský typ. Facebook nepoužívám, a tak jsem ráda, když se můžu v klidu začíst do blogu, kde je přehledno. A tady je. Těším se hlavně na další recenze. ;-)
    P.S. Zvu tě na Giveaway :-*

    OdpovedaťOdstrániť