utorok 4. septembra 2012

Akčné ponuky od Biodermy

Pekný večer prajem,
práve som sa dozvedela o dvoch super akciách , ktoré budú platiť len pre vybrané partnerské lekárne Biodermy.
Ako prvá je tu super akcia na Sensibio produkty, ktorá obsahuje kompletný program starostlivosti pre citlivú pleť:
* Micelárnu vodu Sensibio H2O - 20 ml,
* ľahký krém Sensibio Légére - 15 ml,
* intenzívnu masku Sensibio - 15 ml.
Odporúčaná cena tejto sady je 5 €.
Druhou akčnou ponukou, ktorú si pre nás Bioderma pripravila je akcia 1+1 Sébium H2O 500 ml - čistiaca micelárna voda na mastnú, zmiešanú a problematickú pleť.
Odporúčaná cena je 17,89 € .

10 komentárov:

  1. iba 5 eur? to je príjemná cena a vzhľadom na to, že moje obdobie extrasuchej pokožky trvá iba krátko, je to akurátna veľkosť produktov pre mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Díky za tipy, bohužel je nemůžu využít :-(

    Paris-London Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://chuckina-fashiondiary.blogspot.sk/2012/08/kosmetika-od-biodermy.html
      akcne ponuky aj v CR viac info na blogu tejto slecny ;)

      Odstrániť
    2. Děkuji, Danka, ale já teď žiji ve Španělsku :-)

      Odstrániť
    3. :) Prepac nevedela som ;) Usudila som len podla reci, ze si z Ciech :)

      Odstrániť
  3. Jeej, akurat sa mi mina micelarka cervena a rozmyslam zamenit ju za zelenu.. Lenze ja mam sice aknoznu, ale vacsinou suchu plet, tak neviem, co robit :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no ja som bola akurat v lekarni u nas, este som si skontrolovala podla tych partnerskych a nevedia totalne o nicom tam..ze oni nic take nemaju a ani to neobjednavali..tak dakujem pekne teda :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono to plati len vo vybranych z paertnerskych lekarni..aj v texte som to tak uviedla

      Odstrániť
    2. ja viem ved som praveze pozerala aj ten zoznam partnerskych lekarni a sla do uvedenej na istotu a toto mi povedali..

      Odstrániť
    3. ci myslis ze to bude len dajmetomu v troch zo 7 partnerskych v jednom meste? boze to aby clovek chodil a pytal sa jak nenormalny :D keby chceli uviest zoznam kde presne to bude..

      Odstrániť