štvrtok 26. júla 2012

Sébium Gel Moussant

Dnes by som vám rada predstavila Sébium Gel Moussant od Biodermy, tento produkt mi prišiel v testovacom mix balíčku a ako jediný mi nesadol :( 
Preto som sa aj dlho odhodlávala, kým vám naň napíšem recenziu. Ďalším dôvodom bolo aj to, že som gél darovala kamarátke, ktorá má mastnú problematickú pleť. Nedávno sme si spoločne sadli a prebrali okrem množstva iných vecí aj Gel Moussant.
Gel Moussant je penivý gél určený na každodenné čistenie zmiešanej alebo mastnej pokožky. Vďaka svojmu zloženiu znižuje vylučovanie mazu, prečisťuje pokožku a hlavne vďaka komplexu Fluidactiv®  reguluje tvorbu a kvalitu kožného mazu.
Použitie je vhodné ako ráno tak aj večer. Na navlhčenú tvár nanesieme v rukách napenený gél, tvár si potom dôkladne opláchneme a jemnými vtlačeniami osušky pleť vysušíme.
Moja skúsenosť:
Mám zmiešanú až suchú pleť so sklonom k tvorbe šupiniek. Gel Moussant je vhodný aj pre zmiešaný typ pleti, no zrejme asi skôr pre zmiešanú pleť prechádzajúcu do mastnej. 
Priznám sa gél som použila asi 3x. Za každým som postupovala presne podľa návodu na použitie. Pleť po použití bola napnutá a veľmi suchá - > takže naozaj odstráni kožný maz na pokožke, no tá moja ho veľa nemá a preto sa neskamarátili. Čo však na ňom oceňujem je, že mi postačilo jedno stlačenie na vyčistenie celej pleti. Taktiež sa mi páci OPEN/STOP aplikátor.

Kamarátkina skúsenosť:
Má zmiešanú problematickú pleť, trápi ju akné. Gel Moussant si veľmi obľúbila a používa ho takmer každý večer pred spaním. Pleť je po použití gélu krásne prečistená a menej mastná. Podobne ako aj mne jej postačilo jedno stlačenie na vyčistenie celej tváre. Vyzdvihla akurátnu penivosť produktu, ktorá podľa nej nebola ani extra moc penivá ani nepenivá, primeraná pre očistenie pleti a ľahšie sa jej zmývala z tváre, nepenila ešte počas zmývania :) Taktiež sa jej páči balenie s pumpičkou, ktoré je veľmi hygienické. Jediné mínus, ktoré kamarátka počas používania postrehla bolo štípanie očí, ale podotkla, že je dosť možné že ju oči štípali z nedostatočne odstráneného líčenia. 

Objem: 200 ml,
Cena: 13,0€.

1 komentár:

  1. kedže mam mastnu pleť zrejme ho vyskušam :) mam len miceralku ale toto vyzera super:P:)

    OdpovedaťOdstrániť