sobota 16. júna 2012

Me to you - kozmetická taštička

Ahojky neviem ako vy, ale ja mám veľmi rada ME TO YOU, či už len na fotkách a obrázkoch, ktoré kolujú vo virtuálnom svete. Páčia sa mi však aj hmotnejšie predmety, ako sú napríklad sviečky, plyšáčikovia či kľúčenky :) 
Prednedávnom som dostala ako darček kozmetickú taštičku práve s motívom Me to you :) Navyše je na taštičke aj aplikácia motýľov na pozadí, ktoré mám tiež veľmi rada.
Darčeku som bola veľmi potešená a taštička je najkrajšia zo všetkých, ktoré mám a len tak ľahko ju žiadna z trónu nezosadí :)
Taštička je veľmi praktická a jej miery sú - šírka: 20 cm a výška: 12,5 cm. Vojde sa do nej výbava na kompletné líčenie a ešte v nej zostane aj veľa priestoru.
Na behátku zipsu je skvelý nápis "jemne spracované", s čím môžem naprosto súhlasiť. Celkový vzhľad pôsobí veľmi dievčensky.
Máte aj vy nejakú svoju obľúbenú kozmetickú taštičku? Alebo ju ešte len hľadáte, či dokonca žiadnu nemáte? Mám pre vás super tip na GA, ktorá prebieha na Dorotkinom blogu . Kozmetická taštička značky Benefit má krásny retro vzhľad, ktorým zaujme. 

4 komentáre:

  1. tiež milujem me to you :)Velmi pekná taštička, ja mám plyšákov ,zápisník,diár, kľúčenku atď .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. http://fa-shovv.blogspot.sk/2012/06/o-kozmetickej-taske.html

    to je moja oblubena kozm taska aj so vsetkym co mam rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moja kozmeticka tasticka je usita maminou a vysita mnou, takze druhu v zadnom pripade nechcem!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. joooj rozkošná je ... tiež by sa mi zišla nejaká nová verzia kozmetickej taštičky, pretože momentálne nosím všetko v kabelke rozhodené :D

    OdpovedaťOdstrániť