sobota 9. júna 2012

Lak na nechty 60 Seconds

S príchodom letnej sezóny si pre nás Rimmel pripravil nové odtiene lakov 60 seconds, ktoré majú navyše vynovený aplikátor. Ja som dostala na testovanie odtieň 405 Rose Libertine, čo je taká jemná pastelková ružová. Mňa si tento odtieň veľmi získal a som ním nadšená.

Ako môžete vidieť na nižšie uvedených fotkách naozaj ma lak upútal a hneď som musela odskúšať viacero variacií. Lak je veľmi vhodný na množstvo kombinácií, keďže jeho odtieň môže pôsobiť jemne i výrazne zároveň. 
Lak 60 Seconds sa predáva už v tretej verzii na slovenskom trhu, vlastním doma všetky verzie, a tak mi nedalo neporovnať ich :)
Prvá verzia je červený lak so zlatým shimmerom, konkrétne 310 Red Carpet, tento odtieň sa predáva aj vo vynovej verzii. Pôvodný 60 Second mal tenký aplikátor, ktorý bol vyvinutý na precízne nalakovanie nechtov. Keďže mám radšej široké štetčeky považujem to skôr za nevýhodné riešenie a som rada, že ďalšie verzie už mali širší aplikátor.  Jedným ťahom sa nedalo nalakovať celú plochu nechtu, a tým pádom bolo vidieť na nechte ťahy štetcom, čo mi prekážalo. Lak bol inak naozaj rýchloschnúci ako už jeho názov sľuboval.
Druhá verzia 60 Seconds lakov už prešla úpravou aplikátora, z tenkého na širší zdvojený, ktorý zaručuje jednoduchú aplikáciu lakovania už jedným ťahom, ako môžete vidieť dolu naozaj sa jedným ťahom pokryje dosť veľká plocha, ktorá šikovne zachytí celý povrch nechtu.
Tretia verzia, konkrétne staronová novinka Rimmelu má tiež široký Xpress štetcek, ktorý je však už plochší. Skvele pokryje jedným ťahom celý necht, navyše sú nové laky odolnejšie voči nárazom, ťuknutiam a iným nástrahám, ktoré nám často pokazia manikúru.
Lak ma veľmi presvedčil svojimi vlastnosťami, ako sú odolnosť, spevnenie nechtov, ľahka aplikácia, lesk. Výdrž je celkom schopná 3-4 dni vydrží, potom už aj tak odlakovávam, pretože som blíženec a mám rada zmenu :) Menšia nevýhoda podobne ako pri Lycra Pro lakoch začína lak nenápadne schádzať zo špičiek.
Cena: 1,9€,
Objem: 8ml.

5 komentárov:

  1. tie štetce musia byť skvelé,ten ružový sa mi veľmi páči,možno si niekedy nejaký od rimmelu kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc povedený příspěvek! KRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁSNÉ NEHTIKY . Pokud jsi se ještě nezúčastnila naší GIVEAWAY naprav to tady : http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/05/vyrocni-g-i-v-e-w-y.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no fajn, tak na to sa pozriem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mam radsej prave tensie stetce, neviem preco sa mi s nimi lepsie pracuje, ale mam jeden Rimmel s tym hrubym a dobre sa mi s nim tiez lakovalo :)

    OdpovedaťOdstrániť