pondelok 7. mája 2012

Day 7: Sugar, Spice and Everything Nice

Dnes vám prinášam ďalšiu manikúru zo zoznamu Girly-Girl Challenge, konkrétne nechty pre siedmy deň. Rozhodla som sa nalakovať si nechty ružovou  a následne ich trošku skrášliť.
Na svoj nail art som použila laky, ktoré vám bližšie ešte popíšem.
Nechty som si nalakovala lakom Lycra Pro od Rimmelu, konkrétne odtieň 306 Velvet Rose. Lak má super široký štetček, takže som si jedným ťahom v pohode nalakovala celý necht, navyše pekne kryje, a preto mi postačila len jedna jediná vrstva.
Následne som si na palec a prstenník za pomoci pomarančového drievka naniesla dva rôzne odtieňe lakov KleanColor. Začala som odspodu nechtu odtieňom 134 Holo Pink, potom som naniesla šikmú čiarku laku v odtieni 94 Holo Chrome, potom znovu Holo Pink a nail art som zavŕšila šikmou čiarkou Holo Chrome. Tieto dva nechty si ešte teraz pretriem nadlakom pre väčšie splynutie a jednotnosť nail artu.
Dúfam, že sa vám moje nechty páčia. Viem, že čiarky sú trošku krivé, no ruka sa mi veľmi triasla. Neviem prečo :) 

9 komentárov:

  1. nevadi ze su niektore ciary krive, keby si to nenapisala tak clovek si to ani nevsimne :) je to krasne :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to pěkné, ale pro mě je v jednoduchosti krása, takže si nehty moc nelakuji více barvami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velvet Rose patrí medzi moje obľúbené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pěkné to je :) já si nejčastěji nalakuju nehty jednou max dvěma barvama protože na to asi nemám nervy a navíc nejsem tak šikovná.Ty tvé jsou lehoulince křivé některé čáry ale celkovej dojem je moc pěknej:) aspoň to je vlastní tvorba!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne,ten lak od rimmelu sa mi zapáčil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, máš moc krásný blog a musím říct, že ten lak od Rimmelu vypadá fantasticky, budu si ho muset pořídit :)
    P.S. Budu moc ráda, když se přijdeš podívat na můj začínající blog, z každé nové čtenářky mám totiž ohromnou radost :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásně nehty, moc se mi líbí ten lajk od Rimmel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja nič krivé nevidím :-) pekné sú

    OdpovedaťOdstrániť