streda 29. februára 2012

Hydratačná a vyživujúca pleťová maska

Dnes som sa rozhodla bližšie vám predstaviť hydratačnú a vyživujúcu krémovú masku Fleur de Santé z extraktu ruže, marhule a šalvie. Krémová maska patrí do radu starostlivosti o pleť, konkrétne sa jedná o čistiace produkty. Spolu s ňou nájdeme v rade čistiacich produktov zameraných na tvár ešte čistiacu zlupovaciu masku z extraktu levandule, semienok bieleho Chardonnay a žihlavy a revitalizačnú osviežujúcu gélovú masku z extraktu harmančeka, ružového grapefruitu a mäty.
Krémová maska bola inšpirovaná starovekou bylinkovou tradíciou – silou kombinácie prírodných účinných zložiek.  Ako som už vyššie spomínala obsahuje extrakt z ruže, šalvie a marhule. Pozrime sa teda bližšie na tieto aktívne zložky, čo je ich prednosťou a prečo sú pre našu pleť vhodné..

Ruže patria do rodu Rosaceae a pestujú sa vo viac než 8000 rôznych druhoch. Pochádzajú z Maroka, Francúzska a Turecka. Už starí Egypťania ich považovali za univerzálny liek. Vlastnosťou ruže je predovšetkým to, že pôsobí ako antioxidant, chráni pred voľnými radikálmi, má antibakteriálne účinky, pôsobí protizápalovo a sťahuje rozšírené póry.
Marhuľa je veľmi známa hlavne pre tieto svoje vlastnosti: hydratuje, upokojuje, je účinným antioxidantom, osviežuje, tonizuje, reminelaziuje a detoxikuje pleť.
Šalvia sa pestuje už od dávnych dôb Grékov, ktorý ju považovali za všemocný liek. Jej názov pochádza z latinského názvu "salvere = zdravý." Tekutá zložka sa získava destiláciou jej listov. Šalvia je dôležitou zložkou antiseptických (zabraňujúcich mikróbom, protihnilobným) a čistiacich kozmetických produktov.


Krémová maska je jemnej konzistencie, ľahko sa rozotiera a má  príjemnú bylinnú vôňu šalvie.
Masku som si naniesla na celú pleť, okrem oblasti očí, v primeranom množstve, aby počas 10 minút mohla dôkladne pôsobiť na moju pleť.
Počas týchto 10 minút som cítila jemný chladivý účinok, ďalej akoby sa moja pleť pomaličky začala sťahovať, nebol to však nejaký ťahavý nepríjemný pocit, skôr naopak.
Po 10 minútach som si zvyšok krémovej masky, ktorá sa mi nevsala do pokožky, zotrela jemnými ťahmi vatovým tampónom. 
Moja pleť pôsobila po odstránení zvyšku masky čisto a sviežo, nepôsobila sucho ani napäto. Nemusela som použiť krém, pleť bola hydratovaná. Naozaj splní, čo sľúbi. Krémovú masku na pleť som ešte nikdy nemala a nepoužívala takže nemôžem porovnávať s inými pruduktami od iných značiek. No ale ani necítim potrebu hľadať podobne zameraný produkt. Som veľmi spokojná s jej účinkami a vrelo vám ju odporúčam.

Objem masky: 40 ml, 
Cena masky: 5,99 €.

Viac o produktoch Fleur de Santé nájdete na domovskej stránke prírodnej škandinávskej kozmetiky: http://sk.fleurdesante.com/ a viac o kozmetike sa dozviete aj na sociálnych sieťach Facebook: http://www.facebook.com/FleurdeSante.sk a Twitter: https://twitter.com/#!/FleurdeSantSK .

3 komentáre:

  1. chcela som si ju kúpiť, no zatiaľ mám ešte takú tú red berry. keď ju miniem, príde na rad táto, už viem, že je dobrá :-) ale tak čo od nich nie je, že. mimochodom, celkom pekný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kde to dostat kupit?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fleur de sante, cez web spravit objednavku, alebo ak poznas nejaku babu co s tym robi, ale to moc rozsirene u nas nie je tie ihc katalogy...

      Odstrániť