utorok 31. januára 2012

Top 5 - Starostlivosť o ruky

Raz pred spaním mi napadlo, že by bolo fajn nevenovať blog čisto len recenziám, ale napríklad zostaviť taký rebríček mojich naojbľúbenejších produktov, a tak som sa dnes rozhodla tento predspánkový sen premeniť na skutočnosť.
Vopred však upozorňujem ze nejde čisto o poradie od 1 - 5, ale skôr o výber top piatych produktov, môjmu srdcu blízkych, nedá sa totiž porovnávať rôzne značky s rôznym účinkom...

1. RIMMEL - Hand & Nail Emergency Treatment
Krémik sa asi ani nedá kúpiť, aspoň som ho nikde nenašla, párkrát bol v akcii s nejakým iným produktom z Rimmelu. Raz som vyhrala kozmetický balíček Rimmel a tento krémik sa tam nachádzal a raz mi ešte prišiel v balíčku ako vďaka za tvorbu blogov ;)
Ako už názov napovedá je to krémik určený ako prvá pomoc pe naše ruky a nechty. Veľmi účinne vyživuje pokožku, vyhladzuje a tonizuje ju, oddiaľuje účinky starnutia vďaka regeneračným zložkám. Taktiež posilňuje nechty.
Objem krémiku je 30 ml - čo sa môže zdať, že je to dosť máličko, ale stačí trošku krému na obe dlane, takže vydrží dosť dlho. Veľmi dobre sa vstrebáva, nezanecháva mastný film.
Krásne vonia exotickou vôňou papáje.
Ak naňho niekde natrafíte, určite po ňom siahnite, vrelo vám ho odporúčam ;))

2. ESSENCE - 24h hand protection balm
24 hodinová ochrana našich rúk, presne toto nám ponúka Essence vo svojej zimnej edícii. Krémik je určený na boj s drsnými a popraskanými rukami počas chladných zimných dní.
Krémik má 75 ml a obsahuje zložky kokosového oleja, bambuckého masla, ako aj špeciálny regeneračný komplex, ktoré poskytujú našim rukám hydratáciu určenú pre suchú pokožku. Síce nehydratuje práve 24 hodín, možnože ani 6 ;) ale veľmi som si ho obľúbila, kvôli jeho vôni.
Krásne vonia po jahôdkach, ktoré nadovšetko milujem, no vôňa nie je jediná jeho vlastnosť, ktorá ma upútala.
Krémik je hutnej konzistencie, nezanecháva pocit mastnoty a naozaj cítim, že sú moje ruky hydratované.


3. LIPOBASE - dermálny krém
Lipobase je dermatologický, zvláčňujúci krém, ktorý vracia pokožke jej fyziologickú rovnováhu, zvyšuje stupeň vlhkosti, znižuje jej suchosť, zamedzuje tvorbe šupín a chráni pokožku pred poškodením. Je to emulzia typu olej vo vode s vysokým obsahom olejovej zložky. Nie je parfumovaný a jeho originálne zloženie znižuje riziko alergie na minimum.
Lipobase krém je veľmi vhodný na starostlivosť o suchú, citlivú a dehydratovanú pokožku. Keďže brigádujem a po práci si ruky čistím Solvinou, moje ruky veľmi trpia, sú suché až presuché. Lipobase sa mi veľmi osvedčil pri regenerácii suchej pokožky, je síce trošku dosť mastnejší, ale o to účinnejší.

4. YVES ROCHER - Arnica Essentiel
Jedná sa o nočný reparačný balzam na ruky, ktorý poskytuje mojim rukám dokonalú relaxáciu.
Balzam dokonale vyživuje a hydratuje vrchnú vrstvu pokožky rúk počas spánku a to tak, že odstraňuje pocit pnutia. Aplikácia je určená práve na neskoré večerné hodiny, kedy sú kožné bunky oveľa viac aktívnejšie a regenerácia pokožky tak môže prebiehať intenzívnejšie.
Obsahuje totiž koncentrované vyživujúce zloženie s výťažkom z arniky, ktorej účinky sa uplatňujú napríklad pri príznakoch krehkých podkožných vlásočníc (podliatiny a bodkovité krvné výrony), okrem toho sa používa pri reumatických svalových a kĺbových ťažkostiach.
Objem - 50 ml.

5. FLEUR DE SANTÉ - Winter Care
Krém je zameraný na ochranu našich rúk a je obohatený o zvláčňujúce bambucké maslo a makadamiový olej, vďaka ktorému sú naše ruky jemnejšie, podporuje totiž hydratáciu a zaisťuje regeneráciu kožného tkaniva, je veľmi vhodný pre citlivú pleť.
Obsahuje navyše aj vitamín E, ktorý chráni pred vysušovaním a funguje aj ako účinný antioxidant.
Krém na ruky zo zimnej edície, veľmi dobre ošetruje suché a popraskané ruky. Má príjemnú jemnú vôňu bambuckého masla.
Veľkou výhodou je určite okrem vôňe aj to, že krém nie je mastný, po používaní sú ruky veľmi hebké na dotyk, a tento pocit trvá a trvá, a nie je nutné opakovane si ruky natierať krémom.
Objem - 200ml.

1 komentár:

  1. tie essence krémiky, su mega dobré, ja mám cookie a som nadmieru spokojná :) a ešte tak príjemné voňajúú

    OdpovedaťOdstrániť