utorok 31. januára 2012

Nail Art Kit

Ahojte kočky, musím sa vám pochváliť, vybrali ma na testovanie novinky crackerovacích lakov Pupa Nail Art Kit. Nie som sebec, a preto sa s vami o zážitky veľmi rada podelím!!!
A ako som teda k tejto novinke prišla? Zareagovala som na výzvu uverejnenú na sociálnej sieti známej ako FB, vyplnila som krátky vstupný dotazník, poslala mail, modlila sa a dúfala, že ja budem medzi šťastnými vyvolenými :)) A tak sa aj stalo, neprešiel ani týždeň a crackerovacie laky, dokonca v želanom odtieni mám už aj na predných aj zadných ...:PP
Čo to teda je? A ako to funguje?
Sada praskajúcich lakov obsahuje 2 laky na nechty o objeme 5 ml a to Art Base /biely lak/ a vrchný praskajúci Art Top /v tomto prípade tyrkysový lak - no v ponuke sú aj iné crazy farbičky :) /.
Laky sa nachádzajú v praktickej čiernej krabičke, kde okrem iného na zadnej strane nájdeme aj praktický návod.
Takže...najskôr si nechty nalakujeme lakom Art Base, necháme kvalitne uschnúť, odporúčaná doba je 4 minútky, ale nič sa nestane ak počkáme aj dlhšie, nič predsa nechceme pokaziť.
Po dokonalom uschnutí Art Base, začneme na necht nanášať Art Top. postačí v jemnej vrstve a rýchlym ťahom / zbytočne ťahy netreba opakovať, veď v konečnom dôsledku Art Top, aj tak popraská :) A pri väčšom množstve laku pri opakovanon ťahu, som mala možnosť vidieť, že lak len veľmi badateľne popraská, a tým sa celý "vzor" znehodnotí/. Asi po 5 sekundách už bolo na nechte vidieť popraskaný efekt.
A takto nechtíky vyzerajú v konečnom efekte.
Na vrch som naniesla ešte priesvitný Top Coat, pre väčší lesk laku.
Mne osobne sa tento nápad praskajúcich lakov veľmi páči a v kombinácii so snedou a opálenou pokožkou priam vynikajú. Dovolím si tvrdiť, že praskajúce laky v crazy farebných odtieňoch budú hitom tohtoročného leta.

Pri odlakovávaní som bola prekvapená ako rýchlo mi ide lak dolu, som zvyknutá na hocičo, že s lakom priam bojujem, kým ho dám dolu, mala som aj favorita, čo sa rýchlosti odlakovávania týka, no Nail Art Kit ho predbehol na plnej čiare.

Celkovo hodnotím Pupa Nail Art Kit ako veľmi podarenú a hlavne vydarenú kolekciu lakov na nechty. Nail Art Kit je nenáročná, na aplikáciu jednoduchá, výdržou kvalitná sada na nechty. Všetko, čo musíte spraviť pre krásne nechty si nevyžaduje nič náročné a pretaví sa to do kontrastnej kvality nechtov, ktoré sú podľa mňa spevnené, krásne, dlhotrvajúce a obdivy pútajúce nechtíky. A Hlavne každý jeden necht je svojim spôsobom originál.

Som nadmieru spokojná a kočkám, ktoré váhajú vrelo odporúčam. Neoľutujete.

2 komentáre:

  1. veľmi pekne to vyzeráá, a ten modrý je strašne úžasny, a stým bielym praskajúcim to vyzerá neodolatelne, ja mám čieny praskajúci, ale rozmýšlam že aj biely pribudne do mojej zbierky lakov ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. praskajuci je ale tyrkysovovy, ..no biely to by bolo ine zuzo, ja mam tento tyrkysovy, cierny strieborny, a potom take dva nekvalitne oranzovy a modry

      Odstrániť